Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2935
Назва: Логістичні орієнтири розвитку туристичного ринку України
Інші назви: Логистические ориентиры развития туристического рынка Украины.
Logistical Directions of Ukrainian Tourism Market Development
Автори: Мішенін, Євген Васильович
Коблянська, Інна Ігорівна
Мишенин, Евгений Васильевич
Коблянская, Инна Игоревна
Mishenin, Eugen V.
Koblianska, Іnna І.
Ключові слова: інтегративна функція
туристичний оператор
туристичний продукт
интегрирующая функция
туристический оператор
туристический продукт
integrating function
tour operator
tourism product
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Мішенін Є. В. Логістичні орієнтири розвитку туристичного ринку України [Електронний ресурс] / Є. В. Мішенін, І. І. Коблянська // Механізм регулювання економіки. - 2014. - № 4. - С. 65-79.
Короткий огляд (реферат): Туристична галузь є однією з найбільш динамічних сфер бізнес-діяльності у світі. В Україні ефективний розвиток галузі стримується низкою організаційно-економічних чинників: недостатньою розвиненістю внутрішнього ринку туристичних продуктів, їх низькою якістю та невідповідністю потребам споживачів, а також неефективністю існуючих систем управління як на рівні окремих суб’єктів туристичної діяльності, так і на загальнодержавному. Вирішення цих проблем пов’язується у роботі з формуванням найбільш ефективних інструментів логістичного управління відповідно до умов розвитку туристичного ринку України. У статті запропоновано логістичну модель взаємодії основних суб’єктів туристичного ринку, яка передбачає інтеграцію туристичних підприємств та суб’єктів туристичної діяльності з метою забезпечення гармонійного розвитку регіону шляхом оптимізації туристичних потоків та параметрів використання туристичних ресурсів. Інтегративна роль туристичних операторів в забезпеченні оптимального розвитку галузі полягає у реалізації управлінських функцій в системах взаємовідносин «постачальник-туроператор» та «туроператор-споживач». Обгрунтовано необхідність збільшення інформаційної наповненості вітчизняного туристичного продукту як інструменту формування попиту на внутрішньому ринку. Це передбачає інноваційне розроблення екскурсійних програм щодо різноманітних туристичних ресурсів регіону: спортивних споруд; об’єктів освітньої та фінансової інфраструктури; медичних закладів тощо. Туристическая отрасль является одной из наиболее динамичных сфер бизнес-деятельности в мире. В Украине эффективное развитие отрасли сдерживается рядом организационно-экономических факторов: недостаточным развитием внутреннего рынка туристических продуктов, их низким качеством и несоответствием запросам потребителей, а также сформированными неэффективными системами управления, как на уровне отдельных субъектов туристической деятельности, так и на общегосударственном. Решение этих проблем увязывается в работе с формированием наиболее эффективных инструментов логистического управления в соответствии с условиями развития туристического рынка Украины. В статье предложена логистическая модель взаимодействия основных субъектов туристического рынка, которая предусматривает интеграцию туристических предприятий и субъектов туристической деятельности с целью обеспечения гармоничного развития региона путем оптимизации туристических потоков и параметров использования туристических ресурсов. Интегрирующая роль туристических операторов в обеспечении оптимального развития отрасли состоит в реализации управленческих функций в системах взаимоотношений «поставщик-туроператор» и «туроператор-потребитель». Обоснована необходимость увеличения информационной составляющей отечественного туристического продукта как инструмента формирования спроса на внутреннем рынке. Это предусматривает инновационную разработку экскурсионных программ в отношении разнообразных туристических ресурсов региона: спортивных сооружений; объектов образовательной и финансовой инфраструктуры; медицинских учреждений и др.
Опис: The tourism industry is one of the fastest growing areas of business activity in the world. Its effective development in Ukraine is constrained by a number of organizational and economic factors: insufficient development of the internal market of tourism products, their poor quality and inconsistency needs of consumers and the ineffective management systems at the level of tourist enterprises and national. Solving these problems is associated with the formation of the most effective tools of logistics management in accordance with the terms of Ukrainian tourism market development. This paper proposes a logistic model of interaction between the main actors of the tourism market, which involves the integration of tourism enterprises and tour operators in order to ensure the harmonious development of the region through the optimization of tourist flows and usage of tourism resources. Integrative role of tour operators in ensuring optimum development of the sector presupposes the implementation of management functions in the system of interrelations «supplier-tour operator» and «tour operator-consumer». The necessity of increasing the informational content of domestic tourism product as a tool for forming internal demand is grounded. This includes the development of innovative excursions for various tourism resources of the region: sports facilities; educational and financial infrastructure; health institutions and others.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2935
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.