Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3172
Title: Теоретичні основи формування бренда
Other Titles: Теоретические основы формирования бренда.
Theoretical Foundations of brand
Authors: Блюмська-Данько, К. В.
Прокопенко, К. Г.
Блюмська-Данько, К. В.
Прокопенко, К. Г.
Bliumska-Danko, K. V.
Prokopenko, C. G.
Keywords: сутність бренду
алгоритм впровадження бренду
помилки впровадження бренду
сущность бренда
алгоритм внедрения бренда
ошибки внедрения бренда
brand essence
brand algorithm implementation
error of introduce brand
Issue Date: 2015
Publisher: Сумський національний аграрний університет
Citation: Блюмська-Данько К. В. Теоретичні основи формування бренда [Електронний ресурс] / К. В. Блюмська-Данько, К. Г. Прокопенко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2015. - Вип. 5 (64). - С. 86-88.
Abstract: Розглянуто економічні підстави впровадження брендингу. Визначено алгоритм впровадження бренду. Зазначені основні помилки, що виникають при впровадженні бренду, та наведені наслідки цих помилок. Рассмотрены экономические основания внедрения брендинга. Определен алгоритм внедрения бренда. Указаны основные ошибки, возникающие при внедрении бренда, и приведены последствия этих ошибок.
Description: The economic grounds implementation branding. Defined algorithm implementation brand. These basic errors arising in the implementation of the brand, and are the consequences of these errors.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3172
Appears in Collections:Науковий журнал "Вісник СНАУ"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.