Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3203
Назва: Напрями удосконалення системи управління освітою на логістичних засадах
Направления усовершенствования системы управления образованием на логистической основе.
Ways of education system development on logistic bases
Автори: Мішенін, Є. В.
Коблянська, І. І.
Мишенин, Е. В.
Коблянская, И. И.
Mishenin, E. V.
Koblianska, I. I.
Ключові слова: система освіти
логістичний підхід
соціально-трудовий потік
система образования
логистический подход
социально-трудовой поток
education system
logistic approach
social-labor flow
Дата публікації: 2015
Видавництво: ТОВ "Діса плюс"
Бібліографічний опис: Мішенін Є. В. Напрями удосконалення системи управління освітою на логістичних засадах [Електронний ресурс] / Є. В. Мішенін, І. І. Коблянська // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком : монографія; за ред. д.е.н., професора С. М. Ілляшенка. – Харків : ТОВ "Діса плюс", 2015. – С. 97-109.
Короткий огляд (реферат): Сучасний стан розвитку системи освіти України розглядається з позицій виконання її базової функції – забезпечення соціально-економічної системи трудовими ресурсами в необхідній кількості та якості(професійно-кваліфікаційного рівня),освітньої культури, у потрібному місці, у потрібний час, з найменшим рівнем суспільних витрат. Зроблено висновок про недостатню ефективність функціонування освітнього сектору та системи професійної орієнтації населення. У статті вирішення комплексу існуючих в освітній сфері проблем пов’язується з формуванням організаційно-управлінських механізмів інтеграційної взаємодії між структурними ланками освітньої системи на основі використання методології логістики. Виходячи з рівної важливості інформаційних та людських потоків, що циркулюють в системі освіти, обґрунтовано необхідність виділення соціально-трудового потоку як основного об’єкта логістичного управління в освітній системі. Структурні елементи національної системи освіти, задіяні у процесі руху соціально-трудового потоку, розглядаються як складові єдиного логістичного ланцюга. Визначено складові загальних витрат, що розглядаються в якості критеріальної основи прийняття оптимальних управлінських рішень у регулюванні соціально-трудового потоку, а також необхідні інструменти, що забезпечують інтеграційну взаємодію структурних ланок освітньої системи. Современное состояние развития системы образования Украины рассматривается с позиций выполнения ее базовой функции – обеспечение социально-экономической системы трудовыми ресурсами в требуемом количестве, необходимого качества (профессионально-квалификационного уровня), образовательной культуры, с учетом региональных особенностей рынка труда, в соответствии с современными потребностями развития производства и с наименьшим уровнем общественных затрат. Сделан вывод о недостаточной эффективности функционирования образовательного сектора и системы профессиональной ориентации населения. В статье решение комплекса существующих в сфере образования проблем связывается с формированием организационно-управленческих механизмов интеграционного взаимодействия между структурными звеньями образовательной системы на основе использования методологии логистики. Исходя из равной важности информационных и человеческих потоков, циркулирующих в системе образования, обоснована необходимость выделения социально-трудового потока как основного объекта логистического управления в образовательной системе. Структурные элементы национальной системы образования, вовлеченные в процесс движения социально-трудового потока, рассматриваются как составляющие единой логистической цепи. Определены составляющие общих затрат, рассматриваемых в качестве критериальной основы принятия оптимальных управленческих решений в регулировании социально-трудового потока, а также необходимые инструменты, обеспечивающие интеграционное взаимодействие структурных звеньев образовательной системы
Опис: The article is focused on the forming of organizational and economic bases of use of logistic approach in the management of education system.It is pointed out the need to create organizational and managerial mechanisms of active integrative interaction, both between educational institutions and employers, and between educational institutions of various levels of educational system in order to improve the functioning of educational institutions and the education system as a whole
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3203
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мішенін Е. В. Напрями удосконалення системи управління.pdf430,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.