Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/321
Title: Визначення конкурентних переваг вищих навчальних закладів - один із можливих напрямів модернізації освіти
Other Titles: Определение конкурентных преимуществ высших учебных заведений – один из возможных путей модернизации образования
The definition of competitive advantages of a higher education institution as a way to make education update
Authors: Жмайлов, В. М.
Жмайлов, В. Н.
Zhmaylov, V.
Keywords: освітні послуги
ринок збуту
образовательные услуги
рынок сбыта
Issue Date: 2010
Publisher: Сумський національний аграрний ун-т
Citation: Жмайлов В. М. Визначення конкурентних переваг вищих навчальних закладів - один із можливих напрямів модернізації освіти [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2010. – Вип. 6/1(41). – С. 11-14.
Abstract: У запропонованій статті розглянуто питання формування конкурентних переваг та конкурентоздатності вищого навчального закладу. Пропонується кілька підходів до класифікації конкурентних переваг вищого навчального закладу: за джерелами виникнення конкурентної переваги, за видами функціональних потенціалів вищого навчального закладу. В данной статье исследуются вопросы формирования конкурентных преимуществ и конкурентоспособности вуза. Предложено несколько подходов к классификации конкурентных преимуществ вуза: по источнику появления конкурентного преимущества, по видам функциональных потенциалов вуза.
Description: The article discusses formation of competitive advantages and competitive potential of a higher education institution. The author offers few approaches to classification of competitive advantages: according to the origin of the advantage, and to the types of the institution functional potentials.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/321
Appears in Collections:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
644.pdf170,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.