Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3276
Title: Маркетингові аспекти управління рекламної діяльності підприємств машино-будівної галузі (база практичного дослідження ТОВ «СЕНСІ» м. Суми)
Other Titles: Маркетинговые аспекты управления рекламной деятельности предприятий машино-строительной отрасли (база практического исследования ООО «СЕНСИ» г. Сумы)
Marketingovі aspect of upravlіnnya reklamnoї of companies dіyalnostі cars - budіvnoї the Branch (on prikladі LLC "SENSІ" m. Sumy)
Authors: Павкнер, Д. С.
Павкнер, Д. С.
Pavkner, D. S.
Keywords: комунікації
рекламна діяльність
економічна ефективність
коммуникации
рекламная деятельность
экономическая эффективность
kommunikatsii
advertising dіyalnіst
economic efficiency
Issue Date: 2016
Publisher: Сумський національний аграрний ун-т
Citation: Факультет економіки та менеджменту; наук. керівник В. А. Муштай
Abstract: Магістерська робота присвячена питанням стратегічного планування рекламної діяльності, особливостям управління рекламною діяльністю та дослідженням її стану на підприємстві, розробці стратегічного плану у відповідності до місії, як основної цілі підприємства машино-будівної галузі. Магистерская работа посвящена вопросам стратегического планирования рекламной деятельности, особенностям управления рекламной деятельностью и исследованием ее состояния на предприятии, разработке стратегического плана в соответствии с миссией, как основной целью предприятия машино-строительной отрасли.
Description: Master's thesis is devoted to strategic planning promotional activities, management features, promotional activities and research of its status in the company, development of a strategic plan in accordance with the mission, the main purpose of the enterprise of machine-building industry.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3276
Appears in Collections:Економіки та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павкнер.pdf
  Restricted Access
2,35 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.