Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMakhnusha, Svitlana Mykhailivna-
dc.contributor.authorМахнуша, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorМахнуша, Светлана Михайловна-
dc.date.accessioned2016-05-18T11:01:21Z-
dc.date.available2016-05-18T11:01:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationMakhnusha S. M. Review of marketing approaches to increase of sales effectiveness in the context of behavioral economics [Electronic resource] / S. M. Makhnusha // Economic Processes Management: International Scientific E-Journal. – 2016. – № 2.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3297-
dc.descriptionВ статье автором рассмотрены основные идеи поведенческой экономики как нового направления в экономической науке. Изложены её постулаты, касающиеся иррационального поведения людей в условиях принятия ими хозяйственных решений, в частности в контексте маркетинга для целей повышения эффективности продаж. Систематизированы подходы и предложено их интегральное использование для получения интегрированного результата от этих маркетинговых технологий влияния на иррациональные мотивы поведения покупателей.uk_UK
dc.description.abstractThe author of the article describes the main ideas of behavioral economics as a new direction in economic science. It sets out its postulates concerning the irrational behavior of people in terms of their economic decision-making, particularly in the context of marketing for the purpose of increasing sales efficiency. There were systematized approaches and it was proposed their integral use for the integrated result of these marketing techniques of influence onto the irrational motives of consumers’ behavior. У статті автором розглянуті основні ідеї поведінкової економіки як нового напряму в економічній науці. Викладено її постулати, що стосуються ірраціональної поведінки людей в умовах прийняття ними господарських рішень, зокрема в контексті маркетингу для цілей підвищення ефективності продажів. Систематизовано підходи і запропоновано їх інтегральне використання для отримання інтегрованого результату від цих маркетингових технологій впливу на ірраціональні мотиви поведінки покупців.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський державний університетuk_UK
dc.subjectsocial factorsuk_UK
dc.subjectpurchasing activityuk_UK
dc.subjectdeficituk_UK
dc.subjectсоціальні чинникиuk_UK
dc.subjectкупівельна активністьuk_UK
dc.subjectдефіцитuk_UK
dc.subjectсоциальные факторыuk_UK
dc.subjectпокупательская активностьuk_UK
dc.subjectдефицитuk_UK
dc.titleReviw of marketing approaches to increase of sales effectiveness in the context of behavioral economicsuk_UK
dc.title.alternativeОгляд маркетингових підходів до підвищення ефективності продажів в контексті поведінкової економікиuk_UK
dc.title.alternativeОбзор маркетинговых подходов к повышению эффективности продаж в контексте поведенческой экономикиuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makhnusha_S._M._article.pdf235,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.