Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/337
Title: | Комп’ютерізація університету: підхід до проектування мультимедійної лекції |
Other Titles: | Компьютеризация университета: подход к проэктированию мультимедийной лекции Forming of informative base of methodical developments: how to prepare presentation of lecture material |
Authors: | Лавров, Є. А. Логвіненко, В. Г. Агаджанова, С. В. Лавров, Е. А. Логвиненко, В. Г. Агаджанова, С. В. Lavrov, E. A. Logvinenko, V. G. Agadganova, S. V. |
Keywords: | інформаційні технології мультимедіа презентація информационные технологии мультимедиа презентация |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Сумський національний аграрний ун-т |
Citation: | Лавров Є. А. Комп’ютерізація університету: підхід до проектування мультимедійної лекції [Електронний ресурс] / Є. А. Лавров, В. Г. Логвіненко, С. В. Агаджанова // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Механізація і автоматизація виробничих процесів» / Сумський НАУ. – Суми, 2010. – Вип. 2(22). – С. 103-112. |
Abstract: | У статті систематизується існуючий досвід підготовки мультимедійної лекції. Технологічний підхід до проектування мультимедійної лекції підвищує науковий рівень організації праці викладача. В статье систематизируется имеющийся опыт подготовки мультимедийной лекции. Технологический подход к проектированию мультимедийной лекции повышает научный уровень организации работы преподавателя. |
Description: | The vitality of information is systematized present experience of preparation to the leadthrough of multimedia lecture, has been considered in this paper. The technological approache of multimedia lecture promotes the scientific level of organization of work of teacher. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/337 |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Вісник СНАУ" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lavrov.pdf | 279,21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.