Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3417
Title: Маркетинг сучасного банку на ринку цінних паперів
Other Titles: Маркетинг современного банка на рынке ценных бумаг
Marketing of modern bank in the stock market
Authors: Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Елена Владимировна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Keywords: ринок цінних паперів
банківські операції
маркетинг
рынок ценных бумаг
банковские операции
маркетинг
stock market
banking operations
marketing
Issue Date: 2016
Publisher: ГО «Львівська економічна фундація»
Citation: Шумкова О. В. Маркетинг сучасного банку на ринку цінних паперів [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Матеріали Міжнародної науково – практичної конференції «Фінанси, аудит та менеджмент: аналіз тенденцій та науково – економічний розвиток» (15-16 квітня 2016 року). – Львів : ЛЕФ, 2016. – С. 103 -106
Abstract: Маркетинг на ринку цінних паперів представляє собою особливу підсистему фінансового менеджменту, яка відстежує і систематизує необхідну інформацію з формування і впровадження управлінських рішень щодо банківських послуг на ринку цінних паперів. Маркетинг на рынке ценных бумаг представляет собой особенную подсистему финансового менеджмента, которая отслеживает и систематизирует необходимую информацию по формированию и внедрению управленческих решений относительно банковских услуг на рынке ценных бумаг.
Description: Marketing on the stock market is a special subsystem of financial management that tracks and organizes the information on the formation and implementation of management decisions on banking services in the securities market.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3417
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Теза Шумкова.pdf363,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.