Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3445
Назва: Маркетингові аспекти в формуванні ринку продовольства
Інші назви: Маркетинговые аспекты в формировании ринка продовольствия
Marketing aspects shaping the food market
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Myshtai, Valentina
Ключові слова: ринок
попит
рынок
спрос
market
demand
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Маркетингові аспекти в формуванні ринку продовольства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Електронне наукове фахове видання «Глобальні та національні проблеми економіки». – http://www.global-national.in.ua.-2016.- №9. – с. 492 – 496
Короткий огляд (реферат): Чинники, що обумовлюють конкуренцію, повинні формувати механізм, який регулюватиме продовольчий ринок на умовах рівноваги попиту і пропозиції. На практиці ж дія даного механізму без впливу державних органів управління, маркетингових аспектів створює ситуацію, при якій інтереси всіх учасників процесів виробництва, переробки, товароруху і споживання не задовольняються. Факторы, обусловливающие конкуренцию, должны формировать механизм, регулирующий продовольственный рынок на условиях равновесия спроса и предложения. На практике же действие данного механизма без влияния государственных органов управления, маркетинговых аспектов создает ситуацию, при которой интересы всех участников процессов производства, переработки, товародвижения и потребления не удовлетворяются
Опис: Factors that contribute to competition should form a mechanism that regulates the food market equilibrium in supply and demand. In practice, the effect of this mechanism without affecting public administration and marketing aspects creates a situation in which the interests of all participants in the production, processing, and consumption of goods movement are not satisfied
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3445
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ В ФОРМУВАННІ РИНКУ ПРОДОВОЛЬСТВА.pdf282,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.