Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3455
Назва: Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання методу проектів
Інші назви: Формирование социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе использования метода проектов
Forming future agrarians’ sociocultural competence in the process of using project method
Автори: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetyana Mykolayivna
Ключові слова: соціокультурна компетентність
майбутні аграрії
метод проектів
социокультурная компетентность
будущие аграрии
метод проектов
sociocultural competence
future agrarians
project method
Дата публікації: 2015
Видавництво: Мрія
Бібліографічний опис: Фоменко Т. М. Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання методу проектів [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка» (3 грудня 2015 р.) : В 4 ч. – Суми : Мрія, 2015. - Ч. 2. – С. 160–163.
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано роль методу проектів у процесі формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв. У результаті дослідження впровадження методу проектів визначено як одну із важливих педагогічних умов формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв. Окреслено також професійні цінності майбутнього аграрія, від рівня засвоєння та оволодіння якими залежить якість його професійної підготовки, готовність до міжкультурного спілкування, діалогу культур. Охарактеризовано роль метода проектов в процессе формирования социокультурной компетентности будущих аграриев. В результате исследования внедрение метода проектов определено как одно из важных педагогических условий формирования социокультурной компетентности будущих аграриев. Очерчены также профессиональные ценности будущего агрария, от уровня усвоения и овладения которыми зависит качество его профессиональной подготовки, готовность к межкультурному общению, диалогу культур.
Опис: The research deals with defining the role of project method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence during social and humanitarian disciplines study. At the end of our research we came to the conclusion that the use of interactive teaching methods in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence contributes to the development of value orientations and personal qualities, without which there can’t be successful intercultural communication, socialization and adaptation of youth in changing sociocultural conditions. Future agrarians’ professional values and socially important person’s qualities required for intercultural communication are outlined as well.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3455
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези__метод_проектів.PDF277,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.