Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3457
Назва: Вивчення іноземних мов в аграрних ВНЗ
Інші назви: Изучение иностранных языков в аграрных ВУЗах
Studying foreign languages in the higher agricultural educational establishments
Автори: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetyana Mykolayivna
Ключові слова: іноземні мови
майбутні аграрії
міжкультурне спілкування
иностранные языки
будущие аграрии
межкультурное общение
foreign languages
future agrarians
intercultural communication
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Фоменко Т. М. Вивчення іноземних мов в аграрних ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна педагогіка : теорія, методика, практика» (м. Хмельницький, 16 – 17 жовтня 2015 р.,). – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – С. 140 – 142.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано значущість іноземної мови в аграрних ВНЗ. У результаті дослідження мотивацію визначено головним фактором, що стимулює процес іншомовного спілкування майбутніх аграріїв. Встановлено, що використання інтерактивних форм, методів та засобів навчання сприяє зростанню ефективності процесу вивчення іноземних мов. Виокремлено також основні принципи змісту іншомовної освіти в аграрних вищих навчальних закладах. Проанализировано значение иностранного языка в аграрных высших учебных заведениях. В результате исследования мотивацию определено главным фактором, который стимулирует процесс иноязычного общения будущих аграриев. Выяснено, что использование интерактивных форм, методов и способов обучения способствует увеличению эффективности изучения иностранных языков. Выделены также основные принципы содержания иноязычного образования в аграрных высших учебных заведениях.
Опис: The research deals with the analysis of effective strategies in the process of studying foreign languages in the higher agricultural educational establishments. Note the main factor stimulating the process of foreign language communication, is believed to be a motivation. The research results indicate that students’ motivation in the process of learning a foreign language in the higher agricultural educational establishment is mainly focused on professional activities. It is underlined that the most motivational factor for students is the professional interest and awareness of theoretical and practical importance of foreign language knowledge for their future professional activity. The main principles of foreign language education in the higher agricultural educational establishments are highlighted as well.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3457
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_вивчення_іноземних_мов.PDF279,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.