Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатьєва, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorИгнатьева, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorIgnatieva, Olga Leonidivna-
dc.date.accessioned2016-06-09T11:11:40Z-
dc.date.available2016-06-09T11:11:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІгнатьєва О. Л. Сутність феномену «Естетичне виховання студентів вищих навчальних закладів» [Електронний ресурс] / О. Л. Ігнатьєва // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція : «Особистість, суспільство, політика» (м. Люблін, 15-16 лютого 2016 р.). - Люблін : Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie (Polska), 2016. – у друці.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3459-
dc.descriptionThis article is devoted to the concept of "aesthetic education" that is impossible to achieve without the support of philosophical, psychological and pedagogical theory of a personality. The crucial importance here is the identification of the explanatory function of the concept "education". The author focuses on the fact that the essence of human education in this context can be conceptualized as the interaction of various aspects of human nature: sociological, philosophical - anthropological, psychological and pedagogical.uk_UK
dc.description.abstractДана стаття присвячена аналізу поняття «естетичне виховання», що є неможливим без опори на досягнення філософської та психолого-педагогічної теорії особистості. Вирішальне значення тут має виявлення пояснювальної функції поняття “виховання”. Автор акцентує увагу на тому, що сутність виховання людини у цьому контексті може бути концептуалізована в результаті взаємодії різних аспектів людинознавства: соціологічного, філософсько - антропологічного, психолого-педагогічного. Данная статья посвящена анализу понятия «эстетическое воспитание», который невозможен без опоры на достижения философской и психолого-педагогической теории личности. Решающее значение здесь имеет выявление пояснительной функции понятия "воспитание". Автор акцентирует внимание на том, что сущность воспитания человека в этом контексте может быть концептуализирована в результате взаимодействия различных аспектов человекознания: социологического, философско-антропологического, психолого-педагогического.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherWyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie (Polska)uk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectфеномен естетичногоuk_UK
dc.subjectестетична культураuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectфеномен эстетическогоuk_UK
dc.subjectэстетическая культураuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectphenomenon of aestheticuk_UK
dc.subjectaesthetic cultureuk_UK
dc.titleСутність феномену «Естетичне виховання студентів вищих навчальних закладів»uk_UK
dc.title.alternativeСущность феномена «Эстетическое воспитание студентов высших учебных заведений»uk_UK
dc.title.alternativeThe essence of the phenomenon «the aesthetic education of students of higher educational establishments»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.