Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3459
Назва: Сутність феномену «Естетичне виховання студентів вищих навчальних закладів»
Інші назви: Сущность феномена «Эстетическое воспитание студентов высших учебных заведений»
The essence of the phenomenon «the aesthetic education of students of higher educational establishments»
Автори: Ігнатьєва, Ольга Леонідівна
Игнатьева, Ольга Леонидовна
Ignatieva, Olga Leonidivna
Ключові слова: естетичне виховання
феномен естетичного
естетична культура
эстетическое воспитание
феномен эстетического
эстетическая культура
aesthetic education
phenomenon of aesthetic
aesthetic culture
Дата публікації: 2016
Видавництво: Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie (Polska)
Бібліографічний опис: Ігнатьєва О. Л. Сутність феномену «Естетичне виховання студентів вищих навчальних закладів» [Електронний ресурс] / О. Л. Ігнатьєва // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція : «Особистість, суспільство, політика» (м. Люблін, 15-16 лютого 2016 р.). - Люблін : Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie (Polska), 2016. – у друці.
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячена аналізу поняття «естетичне виховання», що є неможливим без опори на досягнення філософської та психолого-педагогічної теорії особистості. Вирішальне значення тут має виявлення пояснювальної функції поняття “виховання”. Автор акцентує увагу на тому, що сутність виховання людини у цьому контексті може бути концептуалізована в результаті взаємодії різних аспектів людинознавства: соціологічного, філософсько - антропологічного, психолого-педагогічного. Данная статья посвящена анализу понятия «эстетическое воспитание», который невозможен без опоры на достижения философской и психолого-педагогической теории личности. Решающее значение здесь имеет выявление пояснительной функции понятия "воспитание". Автор акцентирует внимание на том, что сущность воспитания человека в этом контексте может быть концептуализирована в результате взаимодействия различных аспектов человекознания: социологического, философско-антропологического, психолого-педагогического.
Опис: This article is devoted to the concept of "aesthetic education" that is impossible to achieve without the support of philosophical, psychological and pedagogical theory of a personality. The crucial importance here is the identification of the explanatory function of the concept "education". The author focuses on the fact that the essence of human education in this context can be conceptualized as the interaction of various aspects of human nature: sociological, philosophical - anthropological, psychological and pedagogical.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3459
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.