Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3487
Title: Період структурно-організаційних змін у процесі забезпечення якості вищої освіти
Other Titles: Период структурно-организационных изменений в процессе обеспечения качества высшего образования
The Period of Structural and Organizational Changes in the Process of Higher Education Quality Assurance
Authors: Білокопитов, В. І.
Белокопытов, В. И.
Bilokopytov, V. I.
Keywords: якість вищої освіти
вищий навчальний заклад
студентство
качество высшего образования
высшее учебное заведение
студенчество
quality of higher education
higher education institution
students
Issue Date: 2016
Publisher: Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка
Citation: Білокопитов В. І. Період структурно-організаційних змін у процесі забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Матеріали ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. «Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний та національний виміри змін» (6-7 квітня 2016 р.). - Суми : – СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – С. 202–204.
Abstract: 80–90-ті роки ХХ ст. (до підписання Болонської декларації) виокремились у перший етап розвитку процесу забезпечення якості вищої освіти, який носив підготовчо-експериментальний характер. Об’єднання зусиль урядів, вищих навчальних закладів, представників студентства, бізнесових структур створили умови для другого етапу – інтеграції зусиль суб’єктів процесу забезпечення якості вищої освіти. Початком третього етапу процесу забезпечення якості вищої освіти став саміт міністрів вищої освіти у Празі (2001 р.), де розглядався структурно-організаційний вимір забезпечення якості вищої освіти (впровадження Європейської кредитно-трансферної системи, заохочення мобільності студентів, викладачів, тощо). 80-90-е годы ХХ в. (до подписания Болонской декларации) выделились в первый этап развития процесса обеспечения качества высшего образования, который носил подготовительно-экспериментальный характер. Объединение усилий правительств, высших учебных заведений, представителей студенчества, бизнес-структур создали условия для второго этапа – интеграции усилий субъектов процесса обеспечения качества высшего образования. Началом третьего этапа процесса обеспечения качества высшего образования стал саммит министров высшего образования в Праге (2001 г.), где рассматривалось структурно-организационное измерение качества высшего образования (внедрение Европейской кредитно-трансферной системы, поощрение мобильности студентов, преподавателей и т.д).
Description: The first stage of the quality assurance process in 80-90s of the twentieth century (before signing the Bologna Declaration) was the preparatory and experimental stage. Combining the efforts of governments, higher education institutions, student representatives, businesses created the conditions for the second stage - the participants’ integration efforts of quality assurance process. The summit of Ministers of Higher Education in Prague (2001) was the beginning of the third stage in the quality assurance process. It was the stage of the structural and organizational dimension of quality assurance (introduction of the European Credit Transfer System, mobility encouraging of students and teachers, etc.).
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3487
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези 2.pdf119,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.