Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3567
Title: Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії
Other Titles: Анализ результатов экспериментального исследования формирования профессионально-творческих диалоговых умений студентов гуманитарных дисциплин в процессе эвристической диалогового взаимодействия
Analysis of the pilot study the formation of professional and creative dialogue skills of students in the humanities heuristic dialogue interaction
Authors: Проценко, І. І.
Проценко, И.И.
Protsenko, І. I.
Keywords: професійно-творчі діалогові уміння
евристична діалогова взаємодія
творчий освітній продукт
профессионально-творческие диалоговые умения
эвристическое диалоговое взаимодействие
творческий образовательный продукт
vocational dialog creative abilities
heuristic dialog interaction
creative educational product
Issue Date: 2016
Publisher: ДПУ ім. А.С. Макаренка
Citation: Проценко І. І. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії [Електронний ресурс] / І.І. Проценко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології / ред. А. А. Сбруєва. – Суми : ДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – №4(57). – С. 220–230.
Abstract: У статті проаналізовано результати впровадження у навальний процес дидактичної моделі формування професійно-творчих діалогових умінь. Виявлена позитивна динаміка раніше визначених нами професійно-творчих умінь – інтелектуальних, конструктивних, організаторсько-регулятивних та діалогічно-евристичних, якими студенти оволодівали під час евристичної діалогової взаємодії, що позитивно вплинули на якість створених майбутніми вчителями творчих освітніх продуктів. З’ясовано, що важливою дидактичною умовою в управлінні евристичною діяльністю студентів є організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії за евристичної діалогової взаємодії до особистісно значимої діяльності, паритетних стосунків суб’єктів під час навчання, взаємовідносин на основі смислових особистісних позицій. В статье проанализированы результаты внедрения в учебный процесс дидактической модели формирования профессионально-творческих диалоговых умений. Выявлена положительная динамика ранее определенных нами профессионально-творческих умений – интеллектуальных, конструктивных, организаторско-регулятивных и диалогично-эвристических, которыми студенты овладевали во время эвристической диалоговой взаимодействия, что положительно повлияли на качество созданных будущими учителями творческих образовательных продуктов. Выяснено, что важной дидактической условием в управлении эвристической деятельностью студентов является организация субъект-субъектного взаимодействия по эвристической диалоговой взаимодействия к личностно значимой деятельности, паритетных отношений субъектов во время учебы, взаимоотношений на основе смысловых личностных позиций.
Description: The article analyzes the results of the implementation process in Bulk didactic model of professional and creative dialogue skills. The positive dynamics of our previously defined professional creative skills - intellectual, structural, organizational, regulatory and dialogically-heuristic that students mastered during heuristic dialogue interaction that positively influenced the quality of future teachers created creative educational products. It has been found that an important didactic condition in the management of heuristic activity of students is organizing subject-subject interaction heuristic dialogue to interact personally meaningful activity relationship of parity during training, relations based on semantic personal items.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3567
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.