Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3594
Title: Шляхи формування франкомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх аграріїв
Other Titles: Пути формирования франкоязычной профессионально ориентированной коммуникативной компетентности будущих аграриев
Ways of French language professional oriented communicative competence development for agrarian students
Authors: Крекотень, Олена Валентинівна
Крекотень, Елена Валентиновна
Krekoten, Olena Valentynivna
Keywords: франкомовна професійно орієнтована комунікативна компетентність
діалогічне мовлення
інформаційно-комунікаційні технології
франкоязычная профессионально ориентированная коммуникативная компетентность
диалогическая речь
информационно-коммуникационные технологии
french professionally oriented communicative competence
dialogue speech
information and communication technologies
Issue Date: 2016
Publisher: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Citation: Крекотень О. В. Шляхи формування франкомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх аграріїв [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії : збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 2016. - С. 391-398.
Abstract: У статті розглядається проблема та шляхи формування франкомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності студентів аграрних вищих навчальних закладів. Аналізуються новітні технології навчання іноземних мов в вищій школі. В статье рассматривается проблема и пути формирования франкоязычной профессионально ориентированной коммуникативной компетентности студентов аграрных высших учебных заведений. Анализируются новейшие технологии обучения иностранным языкам в высшей школе.
Description: This article deals with the ways of French language professional oriented communicative competence development for agrarian students. Modern technologies of foreign languages teaching are analyzed in the article.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3594
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.