Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3602
Title: Сучасні шляхи удосконалення маркетингової товарної політики
Other Titles: Современные пути усовершенствования маркетинговой товарной политики
Modern ways to improve marketing commodity policy
Authors: Селезень, Олена Миколаївна
Селезень, Елена Николаевна
Selezen, Elena Nikolaevna
Keywords: продукція
менеджмент продуктового портфеля
виручка
продукция
менеджмент продуктового портфеля
выручка
рroducts
рroduct рortfolio мanagement
revenue
Issue Date: 2016
Publisher: НО Перспектива
Citation: Селезень О. М. Cучасні шляхи удосконалення маркетингової товарної політики [Електронний ресурс] / О. М. Селезень // Матеріали Міжнародної наук.- практ. конф."Сучасні шляхи стабілізації економічного стану країни" (1-2 квітня). – Дніпропетровськ : НО Перспектива, 2016. – С.62.
Abstract: В статті за допомогою менеджменту продуктового портфеля оцінюються ринкові стратегічні позиції продукції, виробництво і реалізація якої вже відбувається. В статье при помощи менеджмента продуктового портфеля оцениваются рыночные стратегические позиции продукции, производство и реализация которой уже произошли.
Description: In the article by means of the management of the product portfolio are estimated market strategic position of products whose production and sale has taken place.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3602
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Селезень О. М. Сучасні шляхи.pdf174,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.