Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3616
Title: Використання персональних навчальних середовищ для організації дистанційної форми навчання
Other Titles: Использование персональных учебных сред для организации дистанционной формы обучения
Use of personal learning environments for distance learning organization
Authors: В'юненко, О. Б.
Толбатов, А. В.
Вьюненко, А. Б.
Толбатов, А. В.
Viunenko, O. B.
Tolbatov, A. V.
Keywords: дистанційне навчання
персональне навчальне середовище
дистанционное обучение
персональная учебная среда
distance learning
personalized learning environment
Issue Date: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: В‘юненко О. Б. Використання персональних навчальних середовищ для організації дистанційної форми навчання [Електронний ресурс] / О. Б. В‘юненко, А. В. Толбатов // Інформатика, математика, автоматика (ІМА :: 2016) : матеріали та програма науково-технічної конференції, (м. Суми, 18–22 квітня 2016 р.). – Суми : СумДУ, 2016. – С. 159.
Abstract: Метою роботи є розробка методологічних підходів, спрямованих на підтримку придбання знань користувачами на базі дистанційних освітніх технологій, включаючи соціальні сервіси, які використовуються в процесі створення персональних навчальних середовищ. Целью работы является разработка методологических подходов, направленных на поддержку приобретения знаний пользователями на базе дистанционных образовательных технологий, включая социальные сервисы, которые используются в процессе создания персональных учебных сред.
Description: The aim is to develop methodological approaches to support the acquisition of knowledge users based on distance education technologies, including social services, which are used in the creation of personal learning environments.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3616
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
використання.pdf128,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.