Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3664
Назва: Використання моделі змішаного навчання в системі вищої освіти
Інші назви: Использование модели смешанного обучения в системе высшего образования
The model of the blended learning in the system of the higher education
Автори: Габенко, Ірина Миколаївна
Габенко, Ирина Николаевна
Habenko, Iryna
Ключові слова: змішане навчання
дистанційне навчання
традиційне навчання
смешанное обучение
дистанционное обучение
традиционное обучение
blended learning
distance learning
traditional teaching
Дата публікації: 2016
Видавництво: ОО "Институт социальной трансформации"
Бібліографічний опис: Габенко І. М. Використання моделі змішаного навчання в системі вищої освіти [Електронний ресурс] / І. М. Габенко // Актуальные научные исследования в современном мире : сборник научных трудов ХIIІ Международной научной конференции, (г. Переяслав-Хмельницкий, 26-27 мая 2016 г.). - Переяслав-Хмельницкий, 2016. - Вып. 5(13). - Ч. 4. – С. 81- 86.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена організації змішаного навчання у вищому навчальному закладі. Досліджувалися елементи та методика організації змішаного навчання. Проведено порівняння підходів до змішаного навчання у вітчизняній і зарубіжній літературі, виділені проблеми його організації. Наведені приклади та надані рекомендації щодо організації змішаного навчання у вузі. Статья посвящена организации смешанного обучения в высшем учебном заведении. Исследовались элементы и методика организации смешанного обучения. Проведено сравнение подходов к смешанному обучению в отечественной и зарубежной литературе, выделенные проблемы его организации. Приведенные примеры и даны рекомендации по организации смешанного обучения в вузе.
Опис: The present article deals with organization of blended learning in higher educational institutions. The author studies the following elements and methodology of the blended learning. The paper compares different approaches to the blended learning in national and foreign literature, discusses the problems of its organization. The author gives examples and guidance for organization of the blended learning in a higher school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3664
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.