Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3723
Title: | Пуристичні тенденції в українському термінознавстві |
Other Titles: | Пуристические тенденции в украинском терминоведении Puristic tendencies in Ukrainian Terminology |
Authors: | Шестакова, С. О. Шестакова, С. А. Shestakova, S. А. |
Keywords: | пуризм ксеноманія утилітаризм пуризм ксеномания утилитаризм purizm ksenomaniya utilitarianism |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Міжнародний гуманітарний ун-т |
Citation: | Шестакова С. О. Пуристичні тенденції в українському термінознавстві [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету : науковий журнал. – Сер."Філологія". – Одеса : Міжнародний гуманітарний ун-т, 2016. - № 16. – С.145-149. |
Abstract: | У статті розглядаються наявні підходи до створення терміносистем різних галузей з огляду на наявні сьогодні процеси глобалізації та інтеграції різних сфер суспільної діяльності, досліджуються погляди представників пуристичного напряму та протилежного – ксеноманії. В статье рассматриваются существующие подходы к созданию терминосистем различных отраслей, учитывая существующие сегодня процессы глобализации и интеграции различных сфер общественной деятельности, исследуются взгляды представителей пуристичного направления и противоположного – ксеномании. |
Description: | In the article is considered the existing approaches to the creation of terminological various industries due to available today globalization and integration of various fields of social activity, investigated the views of members of the puristic direction and the opposite one-ksenomaniya. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3723 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шестакова_С.О.Пуристичні тенденції.pdf | 166,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.