Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3724
Title: | Щодо активізації вивчення вищої математики студентами агрономічних спеціальностей |
Other Titles: | Об активизации изучения высшей математики студентами агрономических специальностей The revitalization of the study of higher mathematics for students of agronomic specialties |
Authors: | Пугач, В. І. Пугач, В. И. Pugach, V. I. |
Keywords: | вища математика студенти агрономічних спеціальностей прийоми навчання высшая математика студенты агрономических специальностей приемы обучения higher mathematics the students of agronomy methods of teaching |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ПДАА |
Citation: | Пугач В. І. Щодо активізації вивчення вищої математики студентами агрономічних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. І. Пугач // Системний підхід у професійній підготовці фахівців галузевих напрямків : зб. тез за матеріалами всеукраїнської наук.- практ. інтернет-конф. з проблем вищої освіти і науки (дистанційна форма), ( м.Полтава, 16 березня 2016 р.). - Полтава : ПДАА, 2016. - Вип. 1. - Т1. - С. 41. |
Abstract: | В тезах йде мова про те, що для студентів агрономічних спеціальностей потрібно створити таку позитивну мотивацію навчання, щоб у них з’явився потяг до навчання як в аудиторії, так і в позааудиторний час, зріс інтерес до пізнання нового, з’явилося бажання навчитися працювати самостійно. Описано кілька методичних прийомів, які можна застосувати для стимуляції навчальної діяльності студентів. В тезисах идет речь о том, что для студентов агрономических специальностей нужно создать такую положительную мотивацию обучения, чтобы у них появилась тяга к обучению как в аудитории, так и во внеаудиторное время, возрос интерес к познанию нового, появилось желание научиться работать самостоятельно. Описано несколько методических приемов, которые можно применить для стимуляции учебной деятельности студентов. |
Description: | The thesis refers to the fact that for students of agronomic specialties need to create a positive learning motivation, to have a thirst for learning as in the classroom and in extracurricular time, increased interest in new knowledge, a desire to learn how to work independently. Describes several instructional techniques that can be used for stimulation of educational activity of students. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3724 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пугач В. І.Щодо активізації вивчення.pdf | 220,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.