Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3724
Title: Щодо активізації вивчення вищої математики студентами агрономічних спеціальностей
Other Titles: Об активизации изучения высшей математики студентами агрономических специальностей
The revitalization of the study of higher mathematics for students of agronomic specialties
Authors: Пугач, В. І.
Пугач, В. И.
Pugach, V. I.
Keywords: вища математика
студенти агрономічних спеціальностей
прийоми навчання
высшая математика
студенты агрономических специальностей
приемы обучения
higher mathematics
the students of agronomy
methods of teaching
Issue Date: 2016
Publisher: ПДАА
Citation: Пугач В. І. Щодо активізації вивчення вищої математики студентами агрономічних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. І. Пугач // Системний підхід у професійній підготовці фахівців галузевих напрямків : зб. тез за матеріалами всеукраїнської наук.- практ. інтернет-конф. з проблем вищої освіти і науки (дистанційна форма), ( м.Полтава, 16 березня 2016 р.). - Полтава : ПДАА, 2016. - Вип. 1. - Т1. - С. 41.
Abstract: В тезах йде мова про те, що для студентів агрономічних спеціальностей потрібно створити таку позитивну мотивацію навчання, щоб у них з’явився потяг до навчання як в аудиторії, так і в позааудиторний час, зріс інтерес до пізнання нового, з’явилося бажання навчитися працювати самостійно. Описано кілька методичних прийомів, які можна застосувати для стимуляції навчальної діяльності студентів. В тезисах идет речь о том, что для студентов агрономических специальностей нужно создать такую положительную мотивацию обучения, чтобы у них появилась тяга к обучению как в аудитории, так и во внеаудиторное время, возрос интерес к познанию нового, появилось желание научиться работать самостоятельно. Описано несколько методических приемов, которые можно применить для стимуляции учебной деятельности студентов.
Description: The thesis refers to the fact that for students of agronomic specialties need to create a positive learning motivation, to have a thirst for learning as in the classroom and in extracurricular time, increased interest in new knowledge, a desire to learn how to work independently. Describes several instructional techniques that can be used for stimulation of educational activity of students.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3724
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пугач В. І.Щодо активізації вивчення.pdf220,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.