Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/37
Title: Agrarian marketing as an instrument of the effectiveness increase of agriculture in the conditions of the WTO entering
Other Titles: Аграрний маркетинг як інструмент зростання ефективності сільського господарства в умовах ВТО
Authors: Пересадько, Галина Олександрівна
Peresadko, Galyna Olexandrivna
Данько, Юрій Іванович
Danko, Yurii Ivanovych
Keywords: торгівля
організація
всесвітня
trade
organization
world
Issue Date: 2007
Citation: Peresadko, H. Agrarian marketing as an instrument of the effectiveness increase of agriculture in the conditions of the WTO entering [Electronic resource] / H. Peresadko, Y. Danko // Entering International scientific dual – conference “Towards knowledge-based economy” & “Enterprise management: diagnostics, strategy, effectiveness” (11-15 October 2007) / Riga Technical University. - Riga, Latvia, 2010
Abstract: Nowadays, for the world society is characterized qualitatively new stage of the relation’s development, due to which the interconnection of economical, political, social, juridical, informational, cultural, and others appears, that slowly leads to the creation of the unseparable public organism.
Description: На сьогоднішній день світове суспільство характеризується якісно новою стадією розвитку відношень, що зумовлює взаємний зв'язок економічного, політичного, соціального, юридичного, інформаційного, культурного та іншого середовища, це повільно призводить до створення невіддільного громадського організму.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/37
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WTO.pdf77,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.