Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3826
Title: | Врахування спеціалізації студентів при вивченні розділу "Електрохімія" |
Other Titles: | Учитывание специализации студентов при изучении раздела "Электрохимия" Considering specialization of students in the study theme "Electrochemistry" |
Authors: | Швець, О. Г. Швец, О. Г. Shvets, O. G. |
Keywords: | студенти інженерних спеціальностей електрохімія навчальне завдання студенты инженерных специальностей электрохимия учебное задание students of engineering specialties electrochemistry educational tasks |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ОДАБА |
Citation: | Швець О. Г. Врахування спеціалізації студентів при вивченні розділу "Електрохімія"[Електронний ресурс] / О. Г. Швець // Управління якістю підготовки фахівців : мат. Міжнар. наук.- метод. конф.,( м.Одеса, 21-22 квітня 2016 р.). – Одеса : ОДАБА, 2016. – С. 260-263. |
Abstract: | Розглянуто особливості викладання теми "Електрохімія" студентам інженерно-технологічного та будівельного факультетів. Наведено приклади професійно-орієнтованих завдань щодо роботи джерел електричного струму,електролізу,корозії. Рассмотрены особенности преподавания темы "Электрохимия" студентам инженерно-технологического и строительного факультетов. Приведены примеры профессионально-ориентированных задач по работе источников электрического тока, электролизу,коррозии. |
Description: | The peculiarities of teaching the theme "Electrochemistry" for students of Engineering and Technology and Building Department have been considered. Examples of professionally oriented tasks about sources of electric current, electrolysis and corrosion have been given. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3826 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Швець О. Г. Врахування спеціалізації студентів.pdf | 250,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.