Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3910
Назва: Міжнародний маркетинг у функціонуванні аграрних підприємств-інертних учасників ЗЕД
Інші назви: Международный маркетинг в функционировании аграрных предприятий-инертных участников ВЭД
International marketing of the agricultural enterprises inert participants of foreign trade
Автори: Волченко, Наталія Василівна
Волченко, Наталья Васильевна
Volchenko, Nataliia Vasylivna
Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність
інертний учасник ЗЕД
активний учасник ЗЕД
внешнеэкономическая деятельность
инертный участник ВЭД
активный участник ВЭД
foreign trade activity
inert participant of foreign trade
active participant of foreign trade
Дата публікації: 2015
Видавництво: Інститут міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка
Бібліографічний опис: Волченко Н. В. Міжнародний маркетинг у функціонуванні аграрних підприємств-інертних учасників ЗЕД [Електронний ресурс] / Н. В. Волченко // Міжнародний маркетинг : проблеми і перспективи розвитку в Україні : матер. Міжнар. наук.- практ. конф., (м. Київ, 12 листопада 2015 р.). – К. : Інститут міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка, 2015. – С. 9-11.
Короткий огляд (реферат): Доповідь присвячено питанням використання положень міжнародного маркетингу у зовнішньоторговельній діяльності. В процесі проведених досліджень здійснено розподіл учасників зовнішньоторговельної діяльності на дві категорії: активні та інертні учасники міжнародної торгівлі. Результати дозволяють говорити про підвищення ефективності поточної діяльності підприємства за рахунок зниження витрат та підвищення рівня надійності і стабільності зовнішньоекономічної діяльності.Доклад посвящен вопросам использования положений международного маркетинга во внешнеторговой деятельности. В процессе проведенных исследований осуществлено распределение участников внешнеторговой деятельности на две категории: активные и инертные участники международной торговли. Результаты позволяют говорить о повышении эффективности деятельности предприятия за счет снижения затрат и повышения уровня надежности и стабильности внешнеэкономической деятельности.
Опис: The report is devoted to the usage of international marketing provisions in foreign trade. In the course of the research carried out distribution of foreign trade participants into two categories: active and inert participants in international trade. The results suggest the current efficiency of the company by reducing costs and increasing the reliability and stability of foreign trade.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3910
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волченко Н. В. Міжнародний маркетинг.PDF198,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.