Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3935
Title: Дослідження впливу мікробіологічних препаратів на врожайність ячменю ярого в умовах Лівобережного Лісостепу
Other Titles: Исследование влияния микробиологических препаратов на урожайность ячменя ярового в условиях Левобережной Лесостепи
Research of influence of microbiological preparations on crop yield of spring barley in conditions of left-Bank Forest-steppe
Authors: Тихонова, Олена Михайлівна
Тихонова, Елена Михайловна
Tikhonovа, Elena Mihaylovna
Keywords: ячмінь ярий
мікробіологічні препарати
врожайність
ячмень яровой
микробиологические препараты
урожайность
spring barley
microbiological preparations
crop yield
Issue Date: 2015
Publisher: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Тихонова О. М. Дослідження впливу мікробіологічних препаратів на врожайність ячменю ярого в умовах Лівобережного Лісостепу [Електронний ресурс] / О. М. Тихонова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Природне агровиробництво в Україні: проблеми становлення, перспективи розвитку», (м. Дніпропетровськ, 22-23 жовтня 2015 р.). - Дніпропетровськ, 2015. - С. 332-334.
Abstract: В роботі представлені результати досліджень впливу декількох мікробіологічних препаратів на врожайність і якість зерна ячменю ярого в умовах дослідного господарства СНАУ. В работе представлены результаты исследований нескольких микробиологических препаратов на урожайность и качество зерна ячменя ярового в условиях исследовательского хазяйства СНАУ.
Description: The paper presents the results of several studies of microbiological preparations on yield and grain quality of spring barley in conditions of research farm of the SNAU.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3935
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тихонова-3.pdf61,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.