Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3990
Title: Формирование стойкого интереса к физике у студентов нефизических специальностей
Other Titles: Формування стійкого інтересу до фізики у студентів нефізичних спеціальностей
Formation of a stable interest in physics among students nonphysical specialties
Authors: Хурсенко, Светлана Николаевна
Хурсенко, Світлана Миколаївна
Khursenko, Svetlana Nikolaevnа
Keywords: физика
формирование интереса
нефизические специальности
фізика
формування інтересу
нефізичні спеціальності
physics
the formation of interest
nonphysical specialties
Issue Date: 2016
Publisher: СНАУ
Citation: Хурсенко С. Н. Формирование стойкого интереса к физике у студентов нефизических специальностей [Электронный ресурс] / С. Н. Хурсенко // Мат. наук.- практ. конф. викл., аспір. та студ. Сумського НАУ, (м. Суми, 20-21 квітня 2016 р.). - Суми : СНАУ, 2016. - Т. ІІІ. - С. 12.
Abstract: Показано, что все преподавание курса общей физики студентам нефизических специальностей, особенно естественного направления, должно быть профессионально-ориентированным. Рассмотрена необходимость организации аудиторных занятий по физике таким образом, чтобы студенты нефизических специальностей уже в начале обучения могли осознать, где и как используются физические знания в их будущей профессии. Показано, що все викладання курсу загальної фізики студентам нефізичних спеціальностей, особливо природничого спрямування, має бути професійно-орієнтованим. Розглянуто необхідність організації аудиторних занять з фізики таким чином, щоб студенти нефізичних спеціальностей вже на початку навчання могли усвідомити, де і як використовуються фізичні знання в їх майбутній професії.
Description: It is shown that all the teaching of general physics course for students of non-physical disciplines, particularly of natural areas should be professionally-oriented. The necessity of the organization of classroom teaching of physics in such a way that students nonphysical specialties in early learning can understand where and how to use physical knowledge in their future profession.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3990
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.