Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4001
Title: Контроль за процесом адаптації студентів до вивчення іноземної мови
Other Titles: Контроль за процессом адаптации студентов в изучении иностранного языка
Control over the process of adaptation of students to study a foreign language
Authors: Хоменко, Лідія Миколаївна
Хоменко, Лидия Николаевна
Khomenko, Lidiia Mykolaivna
Keywords: аутентичний матеріал
комунікативна компетенція
ситуативний інтерес
аутентичный материал
коммуникативная компетенция
ситуативный интерес
authentic material
communicative competence
situational interest
Issue Date: 2016
Publisher: Science and education LTD
Citation: Хоменко Л. М. Контроль за процесом адаптації студентів до вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / Л. М. Хоменко // Modern scientific potential. - Volume 10. Pedagogical sciences. - Sheffield : Science and education LTD, 2016. - С. 17-24.
Abstract: У статті розглядаються основні критерії сформованості адаптації студентів до вивчення іноземної мови. Виділено 4 рівні адаптованості студентів до оволодіння іноземною мовою у виші. Запропоновано декілька видів контролю, що є доцільними для того, щоб процес адаптації був ефективним. В статье рассматриваются основные критерии сформированности адаптации студентов к изучению иностранного языка. Выделено 4 уровня адаптации студентов к овладению иностранным языком в вузе. Предложено несколько видов контроля, являющихся целесообразными для того, чтобы процесс адаптации был эффективным.
Description: The article deals with the basic criteria of formation of adaptation of students to study a foreign language are. Four level adaptation of students to master a foreign language at university are highlighted. A few modes of inspection that are appropriate to make the process of adaptation effective are proposed.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4001
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.