Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4047
Title: Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації
Other Titles: Социокультурные и идиоэтнические аспекты рекламной коммуникации
Sociocultural and idioethnic aspects of advertising communication
Authors: Ущаповська, Ірина Василівна
Ущаповская, Ирина Васильевна
Ushchapovska, Iryna Vasylivna
Keywords: етнозорієнтованість
лінгвокультурна спільнота
бренд
этноориентированность
лингвокультурное сообщество
бренд
ethnoorientation
lingo-cultural society
brand
Issue Date: 2016
Citation: Ущаповська І. В. Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації [Електронний ресурс] / І. В. Ущаповська // Матеріали всеукр. наукової Інтернет - конференції «Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в Європейський простір»,(м.Умань, 20 травня, 2016 р.). - Умань, 2016. - С. 113-116.
Abstract: Головною проблемою в галузі міжнародного маркетингу та реклами є споживча поведінка представників різних етнокультурних спільнот. Виникає необхідність звернення до кроскультурних аспектів рекламної комунікації. Для сучасного суспільства характерним стає посилення ідіоетнічних рис у рекламній комунікації на противагу глобальним комунікаціям. Особливу увагу слід звертати на невербальні засоби кроскультурної комунікації в рекламі, оскільки саме невербальним засобам притаманна національна своєрідність, ідіоетнічність. Главной проблемой в области международного маркетинга и рекламы является потребительское поведение представителей разных етнокультурных сообществ. Возникает необходимость обращения к кросскультурным аспектам рекламной коммуникации. Для современного общества характерным становится усиление идиоэтнических черт в рекламной коммуникации в противовес глобальным коммуникациям. Особенное внимание следует обращать на невербальные средства в рекламе, поскольку именно невербальным средствам характерны национальное своеобразие, идиоэтничность.
Description: The main problem of international marketing and advertising is the consumption behavior of representatives of different ethnocultural societies. Cross-cultural aspects of advertising communication turn out to be urgent. Modern society is characterized by the increase of idioethnic signs in advertising communication unlike global communication. Special attention should be paid to non-verbal means in advertising, as non-verbal means are specified by national character, idioethnicity.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4047
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ущаповська І. В.Соціокультурнії.PDF277,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.