Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКниш, Інна Василівна-
dc.contributor.authorКныш, Инна Васильевна-
dc.contributor.authorKnysh, Inna Vasylevna-
dc.date.accessioned2017-01-12T12:56:34Z-
dc.date.available2017-01-12T12:56:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКниш І. В. Впровадження сучасних інновацій та їх роль у становленні нової парадигми освіти [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав – Хмельницький державно-педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди» : тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського простору». - К.: Гнозис, 2016. - Дод. 1.- Вип. 37. - Т. 1(69). - С. 80-89.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4078-
dc.descriptionIn the article the modern innovative methods and techniques implemented in national education. Identify the characteristics of tools, forms and methods of modern innovative innovation, reveals the specifics of using modern innovations in interactive educational environment. This indicates that at the current stage of development of education in Ukraine were two educational paradigm, namely: off - line education as a system and on - line education as a network. Proved itself as the education system became the cornerstone that led to the necessity of a new national paradigm of education that is formed on the boundary off - line education as a system and on - line education as a network.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглядаються сучасні інноваційні методики та техніки які впроваджуються у вітчизняній освіти. Визначаються характерні особливості засобів, форм і методів сучасних інноваційних нововведень, розкривається специфіка використання сучасних інновацій в інтерактивному освітньому середовищі. При цьому зазначається, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми, а саме: off – line освіта як система та on – line освіта як мережа. Доведено, що сама освіта як система стала тим наріжним каменем, який призвів до необхідності появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off – line освіти як системи та on – line освіти як мережі. В статье рассматриваются современные инновационные методики и техники которые внедряются в отечественном образовании. Определяются характерные особенности средств, форм и методов современных инновационных нововведений, раскрывается специфика использования современных инноваций в интерактивной образовательной среде. При этом отмечается, что на современном этапе развития образования в Украине сложились две образовательные парадигмы, а именно: off - line образование как система и on - line образование как сеть. Доказано, что само образование как система стала тем краеугольным камнем, который привел к необходимости появления новой отечественной парадигмы образования, которая формируется на границе off - line образования как системы и on - line образования как сети.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherГнозисuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjecton – line освіта як мережаuk_UK
dc.subjectoff – line освіта як системаuk_UK
dc.subjectобразованиеuk_UK
dc.subjecton - line образование как сетьuk_UK
dc.subjectoff - line образование как системаuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subjecton - line education as a networkuk_UK
dc.subjectoff - line education as a systemuk_UK
dc.titleВпровадження сучасних інновацій та їх роль у становленні нової парадигми освітиuk_UK
dc.title.alternativeВнедрение современных инноваций и их роль в становлении новой парадигмы образованияuk_UK
dc.title.alternativeІmplementation of modern innovation and their role to a new paradigm of educationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Книш І. В. Впровадження сучасних інновацій.pdf510,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.