Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4231
Назва: Психолого-педагогічні аспекти реалізації діалогічного мовлення в аграрному ВНЗ
Інші назви: Психолого-педагогические аспекты реализации диалогической речи в аграрном ВНЗ
Psychological and pedagogical aspects of dialogical speech formation at SNAU
Автори: Ткаченко, Олена Борисівна
Ткаченко, Елена Борисовна
Tkachenko, Olena Borysivna
Ключові слова: діалог
мовлення
комунікація
диалог
речь
коммуникация
dialogue
speech
communication
Дата публікації: 2015
Видавництво: Мрія
Бібліографічний опис: Ткаченко О. Б. Психолого-педагогічні аспекти реалізації діалогічного мовлення студентів в аграрному ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Б. Ткаченко // Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Суми, 3 грудня 2015 р.). - Суми : Мрія, 2015. - У 4 ч. - Ч. 2. - C. 153–156.
Короткий огляд (реферат): Дана публікація торкається проблеми застосування діалогічного підходу як одного з ефективних методів викладання англійської у вищому навчальному закладі. Визначено переваги даного методу; схарактеризовано його психолого-педагогічні особливості. В данной публикации речь идет о применении диалогического похода как одного из эффективных методов преподавания английского языка в высшем учебном заведении. Приведены преимущества данного метода, определены его психолого-педагогические особенности.
Опис: The paper touches upon the problem of usage the dialogic approach as one of the effective method to teaching English at the agricultural institution of higher learning. The advantages of the given method are defined. Its main psychological and pedagogical characteristics are disclosed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4231
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко О. Б. Психолого-педагогічні аспекти.pdf125,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.