Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4231
Title: | Психолого-педагогічні аспекти реалізації діалогічного мовлення в аграрному ВНЗ |
Other Titles: | Психолого-педагогические аспекты реализации диалогической речи в аграрном ВНЗ Psychological and pedagogical aspects of dialogical speech formation at SNAU |
Authors: | Ткаченко, Олена Борисівна Ткаченко, Елена Борисовна Tkachenko, Olena Borysivna |
Keywords: | діалог мовлення комунікація диалог речь коммуникация dialogue speech communication |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Мрія |
Citation: | Ткаченко О. Б. Психолого-педагогічні аспекти реалізації діалогічного мовлення студентів в аграрному ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Б. Ткаченко // Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Суми, 3 грудня 2015 р.). - Суми : Мрія, 2015. - У 4 ч. - Ч. 2. - C. 153–156. |
Abstract: | Дана публікація торкається проблеми застосування діалогічного підходу як одного з ефективних методів викладання англійської у вищому навчальному закладі. Визначено переваги даного методу; схарактеризовано його психолого-педагогічні особливості. В данной публикации речь идет о применении диалогического похода как одного из эффективных методов преподавания английского языка в высшем учебном заведении. Приведены преимущества данного метода, определены его психолого-педагогические особенности. |
Description: | The paper touches upon the problem of usage the dialogic approach as one of the effective method to teaching English at the agricultural institution of higher learning. The advantages of the given method are defined. Its main psychological and pedagogical characteristics are disclosed. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4231 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ткаченко О. Б. Психолого-педагогічні аспекти.pdf | 125,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.