Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4245
Title: Основні підходи орієнтованості найманих працівників підприємства на споживачів
Other Titles: Основные подходы ориентированности наемных работников предприятия на потребителей
Basic approaches oriented employees on consumers
Authors: Клєцова, Наталія Володимирівна
Клецова, Наталья Владимировна
Klietsova, Nataliia Volodymyrivna
Keywords: найманий працівник
роботодавець
споживач
наемный работник
работодатель
потребитель
employee
employer
consumer
Issue Date: 2015
Publisher: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Citation: Клєцова Н. В. Основні підходи орієнтованості найманих працівників підприємства на споживачів [Електронний ресурс] / Н. В. Клєцова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку економіки в умовах глобальної нестабільності: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Кременчук, 10-12 грудня 2015 р.). – Кременчук : КНУ, 2015. – С. 217-218.
Abstract: Здійснено дослідження основних підходів орієнтованості найманих працівників підприємства на споживачів. Встановлено, що за будь-яких часів забезпечення орієнтованості найманих працівників на споживачів товарів та послуг виступає одним із пріоритетних завдань функціонування та розвитку підприємств різних галузей економіки. Запропоновано поетапну схему зворотнього зв’язку клієнта і працівника підприємства в галузі сільського господарства. Проведено исследование основных подходов ориентированности наемных работников предприятия на потребителей. Установлено, что во все времена обеспечение ориентированности наемных работников на потребителей товаров и услуг выступает одним из приоритетных задач функционирования и развития предприятий различных отраслей экономики. Предложена поэтапная схема обратной связи клиента и работника предприятия в области сельского хозяйства.
Description: The article is devoted to a proper study on the main approaches oriented employees on consumers. It’s determined that in all times employee’s orientation on consumers of goods and services was considered to be one of the priorities as to the enterprises’ development in different spheres. A phased scheme of customer and employee feedback in the field of agriculture is proposed.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4245
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Клєцова Н.В._16.pdf199,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.