Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4352
Назва: До питання про ціннісне ставлення до знань у контексті викладання іноземної мови студентам вищих навчальних закладів
Інші назви: К вопросу о ценностном отношении к знаниям в контексте преподавания иностранного языка студентам высших учебных заведений
To the question of the valuable attitude tothe knowledge in the context of foreign languages teaching for the university students
Автори: Кириченко, Т. О.
Кириченко, Т. А.
Kyrychenko, T. O.
Ключові слова: ціннісне ставлення до знань
викладання
знання
ценностное отношение к знаниям
преподавание
знания
valuable attitude
teaching
knowledge
Дата публікації: 2016
Видавництво: МЦНД
Бібліографічний опис: Кириченко Т. О. До питання про ціннісне ставлення до знань у контексті викладання іноземної мови студентам вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. О. Кириченко //Актуальні питання сучасної науки : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції,(м. Київ,29-30 квітня 2016р.). - Київ : МЦНД, 2016. - Ч. 1. - С. 65-67.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті проблеми ціннісного відношення до знань з предмету, зокрема знань з іноземної мови.Навчання іноземній мові у вищих навчальних закладах передбачає формування певного рівня іншомовної комунікативної компетенції студентів. Процеси інтеграції і глобалізації акцентують важливість практичного володіння іноземними мовами і здатність здійснювати іншомовне спілкування. Питання кваліфікації майбутнього спеціаліста, його конкурентоспроможності на ринку праці є актуальними.Виникає потреба у кваліфікованих спеціалістах, які являють собою не лише носіїв певного об’єму знань, але і усвідомлюють значущість цих знань, мають потребу в їх оновленні та удосконаленні, зацікавлені в саморозвитку та самоосвіті. Рассмотрены проблемы ценностного отношения к знаниям по предмету, в частности знаний по иностранному языку. Обучение иностранному языку в высших учебных заведениях предусматривает формирование определенного уровня иноязычной коммуникативной компетенции студентов. Процессы интеграции и глобализации акцентируют важность практического владения иностранными языками и способность осуществлять иноязычное общение. Вопросы квалификации будущего специалиста, его конкурентоспособности на рынке труда актуальны. Возникает потребность в квалифицированных специалистах, которые представляют собой не только носителей определенного объема знаний, но и осознают значимость этих знаний, нуждаются в их обновлении и совершенствовании, заинтересованы в саморазвитии и самообразовании.
Опис: The problems of the valueattitude to knowledge on the subject, in particular, knowledge of a foreign language. Teaching foreign language in higher educational establishments provides for a certain level of foreign language communicative competence of students. The processes of integration and globalization, emphasize the importance of practical knowledge of foreign languages and the ability to carry out foreign language communication. Future specialist qualification, his competitiveness in the labor market are of great importance. There is a need for qualified specialists who are not only the carriers of a certain amount of knowledge, but they recognize the importance of this knowledge, they are in need of updating and improvement, interested in self-development and self-education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4352
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.