Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4445
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kurinnyj, Olexiy Vyacheslavovych | - |
dc.contributor.author | Cherkasova, Tetyana Anatoliyivna | - |
dc.contributor.author | Курінний, Олексій Вячеславович | - |
dc.contributor.author | Черкасова, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Куренной, Алексей Вячеславович | - |
dc.contributor.author | Черкасова, Татьяна Анатольевна | - |
dc.date.accessioned | 2017-03-20T07:10:24Z | - |
dc.date.available | 2017-03-20T07:10:24Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Kurinnyj O. V. The principles of inclusive education [Electronic resource] / О. V. Kurinnyj, Т. А. Cherkasova // Science and civilization 2016 : матеріали міжнар.наук.- практ. конф.,( м. Дніпропетровськ, 30 січня-07 лютого 2016 р.). – Дніпропетровськ : Дніпропетровський державний університет, 2016. - Т. 9.«Педагогіка». – С. 27-35 | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4445 | - |
dc.description | В статье описывается понятие инклюзивного образования, которое существует в других странах уже на протяжении многих лет. Инклюзивное образование – это образовательная философия, которая базируется на понимании, что все ученики в полной мере могут участвовать в жизни школы, даже если это исключительные дети. Дается понятие исключительным детям, как детям не только с ограниченными возможностями, но и одаренным детям. | uk_UK |
dc.description.abstract | The article tells about the principles of inclusive education, which for many years exists in other countries. The term ‘inclusion’ has been defined in many ways by many people. Generally inclusion is an educational philosophy based on the belief that all students are entitled to fully participate in their school community. The conception of exceptional children is given with the children being not only disabled but gifted ones. У статті йдеться про поняття інклюзивної освіти, яке існує в інших країнах протягом багатьох років. Інклюзивна освіта – це освітня філософія, що базується на розумінні, що всі учні можуть у повній мірі приймвти участь у житті школи, навіть якщо це виняткові діти. У статті дається визначення винятковим дітям як не тільки дітям з обмеженими можливостями, але й надзвичайно обдарованим дітям. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Дніпропетровський державний університет | uk_UK |
dc.subject | inclusive education | uk_UK |
dc.subject | disabled children | uk_UK |
dc.subject | exceptional children | uk_UK |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UK |
dc.subject | діти з обмеженими можливостями | uk_UK |
dc.subject | виняткові діти | uk_UK |
dc.subject | инклюзивное образование | uk_UK |
dc.subject | дети с ограниченными возможностями | uk_UK |
dc.subject | исключительные дети | uk_UK |
dc.title | The principles of inclusive education | uk_UK |
dc.title.alternative | Принципи інклюзивної освіти | uk_UK |
dc.title.alternative | Принципы инклюзивного образования | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Курінний О. В. Тhe principles of Inclusive education.pdf | 286,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.