Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4474
Title: | Перспективні конструкції складених чавунних поршнів високофорсованих двигунів внутрішнього згоряння |
Other Titles: | Перспективные конструкции составных чугунных поршней высокофорсированных двигателей внутреннего сгорания Future-proof design of composite cast-iron pistons of high-forced internal combustion engines |
Authors: | Бондарев, Сергій Григорович Бондарев, Сергей Григорьевич Bondarev, Sergii Grigorievich |
Keywords: | чавунний поршень високофорсований двигун внутрішнього згоряння складений поршень чугунный поршень високофорсований двигатель внутреннего сгорания составленный поршень a cast iron piston vysokotrave the internal combustion engine the piston |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Сумський державний університет |
Citation: | Бондарев С. Г. Перспективні конструкції складених чавунних поршнів високофорсованих двигунів внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / С. Г. Бондарев // Системи розробки та постановки продукції на виробництво : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, (м.Суми, 17-20 травня 2016 р.). – Суми : Сумський державний університет, 2016. - С.196. |
Abstract: | В статті проведено аналіз умов роботи поршнів, особливостей і проблем, які існують при конструюванні перспективних конструкцій, виявлено шляхи вдосконалення, як з точки зору матеріалів, так і по конструкторсько-технологічних аспектах, запропоновано декілька конструкцій складених поршнів, при проектуванні яких були враховані деякі недоліки, які мають місце у існуючих складених поршнях двигунів внутрішнього згоряння. Використання високоміцних чавунів дає можливість отримувати малий коефіцієнт тертя між самим поршнем та гільзою блоку циліндрів, що дасть можливість зменшити їх знос та суттєво збільшити ресурс циліндро-поршневої групи, крім того чавун має набагато більшу міцність, відносно алюмінійових сплавів, навіть легованих кремнієм при температурах до 5000С. В статье проведен анализ условий работы поршней, особенностей и проблем, которые существуют при конструировании перспективных конструкций, выявлены пути совершенствования, как с точки зрения материалов, так и по конструкторско-технологических аспектах, предложено несколько конструкций составных поршней, при проектировании которых были учтены некоторые недостатки, которые имеют место в существующих составных поршнях двигателей внутреннего сгорания. Использование высокопрочных чугунов дает возможность получать малый коэффициент трения между самим поршнем и гильзой блока цилиндров, что даст возможность уменьшить их износ и существенно увеличить ресурс цилиндро-поршневой группы, кроме того, чугун имеет гораздо большую прочность, относительно алюминиевых сплавов легированных кремнием при температурах до 5000С. |
Description: | In article carried out anals minds work Porshnev, osoblivosti the first problem, that snout when construyen perspektivnih designs, vyyavleno way vdoskonalennya, Yak s point Zora materials, so I, konstruktorsko-technologiczny aspects zaproponowano decline designs skladany Porshnev when projektovani yakih Boule vrahoun some Nedeli, yaki toil at the meeting place Souci skladany pistons dvigun nutrio sharana. Vikoristannya visokosny cavunp daє mozliwosci otrisovat of Mali coefcient tert mizh by the piston that glow block cilindru scho give mozliwosci zmenshiti h znos sotto zbilshiti resource cylindro-porshneva a groupie, moreover, Chavon got nabagato blsu mcnasty, wanono aluminiowych splawn, navti of legovini crelnm at temperatures up to 5000С. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4474 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бондарев С. Г. Перспективні конструкції.pdf | 250,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.