Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4490
Назва: Взаємопов’язане навчання видам мовленнєвої діяльності при викладанні іноземної мови у нелінгвістичному виші
Інші назви: Взаимосвязанное обучение видам речевой деятельности при преподавании иностранного языка в нелингвистическом вузе
Interrelated Training of Speech Activity Types in Teaching Foreign Language at Non-linguistic Higher Educational Establishment
Автори: Байдак, Людмила Іванівна
Байдак, Людмила Ивановна
Baidak, Lyudmyla Ivanivna
Ключові слова: мовленнєва діяльність
аудіювання
читання
речевая деятельность
аудирование
чтение
speech activity
listening
reading
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Байдак Л. І. Взаємопов’язане навчання видам мовленнєвої діяльності при викладанні іноземної мови у нелінгвістичному виші [Електронний ресурс] / Л. І. Байдак // Матеріали XXV міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії»,(м. Переяслав-Хмельницький, 2016 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2016. - С. 250-256.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується доцільність поєднання різних видів мовленнєвої діяльності для досягнення цілей навчання іноземній мові студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів. Як у реальному спілкуванні поєднуються чотири види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, письмо, говоріння), так і в навчальному процесі навчання будь-якому із них повинно відбуватися у взаємодії з іншими. В статье обосновывается целесообразность сочетания разных видов речевой деятельности для достижения целей обучения иностранному языку студентов нелингвистических высших учебных заведений. Как в реальном общении сочетаются четыре вида речевой деятельности (аудирование, чтение, письмо, говорение), так и в учебном процессе обучение какому-либо из них должно происходить во взаимодействии с другими.
Опис: The expediency of combination of different speech activity types for achieving the goals of foreign language learning at non-linguistic higher educational establishment is substantiated in the article. As well as in real communication four speech activity types (listening, reading, writing, speaking) are combined, in the learning process also teaching any of them should be interrelated with others.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4490
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.