Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4490
Title: | Взаємопов’язане навчання видам мовленнєвої діяльності при викладанні іноземної мови у нелінгвістичному виші |
Other Titles: | Взаимосвязанное обучение видам речевой деятельности при преподавании иностранного языка в нелингвистическом вузе Interrelated Training of Speech Activity Types in Teaching Foreign Language at Non-linguistic Higher Educational Establishment |
Authors: | Байдак, Людмила Іванівна Байдак, Людмила Ивановна Baidak, Lyudmyla Ivanivna |
Keywords: | мовленнєва діяльність аудіювання читання речевая деятельность аудирование чтение speech activity listening reading |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Байдак Л. І. Взаємопов’язане навчання видам мовленнєвої діяльності при викладанні іноземної мови у нелінгвістичному виші [Електронний ресурс] / Л. І. Байдак // Матеріали XXV міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії»,(м. Переяслав-Хмельницький, 2016 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2016. - С. 250-256. |
Abstract: | У статті обґрунтовується доцільність поєднання різних видів мовленнєвої діяльності для досягнення цілей навчання іноземній мові студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів. Як у реальному спілкуванні поєднуються чотири види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, письмо, говоріння), так і в навчальному процесі навчання будь-якому із них повинно відбуватися у взаємодії з іншими. В статье обосновывается целесообразность сочетания разных видов речевой деятельности для достижения целей обучения иностранному языку студентов нелингвистических высших учебных заведений. Как в реальном общении сочетаются четыре вида речевой деятельности (аудирование, чтение, письмо, говорение), так и в учебном процессе обучение какому-либо из них должно происходить во взаимодействии с другими. |
Description: | The expediency of combination of different speech activity types for achieving the goals of foreign language learning at non-linguistic higher educational establishment is substantiated in the article. As well as in real communication four speech activity types (listening, reading, writing, speaking) are combined, in the learning process also teaching any of them should be interrelated with others. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4490 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Байдак Л.І. Взаємопов'язане навчання видам мовленнєвої діяльності.pdf | 132,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.