Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4584
Назва: | Освітні інновації у контексті становлення нової парадигми освіти |
Інші назви: | Образовательные инновации в контексте становления новой парадигмы образования Educational innovation in the context of formation of a new paradigm of education |
Автори: | Книш, Інна Василівна Кныш, Инна Васильевна Knysh, Inna Vasylevna |
Ключові слова: | освіта on – line освіта як мережа off – line освіта як система образование on - line образование как сеть off - line образование как система education on - line education as a network off - line education as a system |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Slupsk |
Бібліографічний опис: | Книш І. В. Освітні інновації у контексті становлення нової парадигми освіти [Електронний ресурс] / І. В. Книш // European humanities studies Education and Training. – Т. ІІ : Болонський процес і перспективи розвитку вищої освіти в Україні, Європі та світі. – Poland : Slupsk, 2016. – С.4-15. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються сучасні інноваційні методики та техніки які впроваджуються у вітчизняній освіти. Визначаються характерні особливості засобів, форм і методів сучасних інноваційних нововведень, розкривається специфіка використання сучасних інновацій в інтерактивному освітньому середовищі. При цьому зазначається, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми, а саме: off – line освіта як система та on – line освіта як мережа. Доведено, що сама освіта як система стала тим наріжним каменем, який призвів до необхідності появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off – line освіти як системи та on – line освіти як мережі. В статье рассматриваются современные инновационные методики и техники которые внедряются в отечественной образования. Определяются характерные особенности средств, форм и методов современных инновационных нововведений, раскрывается специфика использования современных инноваций в интерактивном образовательной среде. При этом отмечается, что на современном этапе развития образования в Украине сложились две образовательные парадигмы, а именно: off - line образование как система и on - line образование как сеть. Доказано, что само образование как система стала тем краеугольным камнем, который привел к необходимости появления новой отечественной парадигмы образования, которая формируется на границе off - line образования как системы и on - line образования как сети. |
Опис: | In the article the modern innovative methods and techniques implemented in national education. Identify the characteristics of tools, forms and methods of modern innovative innovation, reveals the specifics of using modern innovations in interactive educational environment. This indicates that at the current stage of development of education in Ukraine were two educational paradigm, namely: off - line education as a system and on - line education as a network. Proved itself as the education system became the cornerstone that led to the necessity of a new national paradigm of education that is formed on the boundary off - line education as a system and on - line education as a network. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4584 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Книш І. В. Освітні інновації у контексті.pdf | 274,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.