Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4586
Title: | Зміна освітніх парадигм у класичний період розвитку науки |
Other Titles: | Изменение образовательной парадигмы в классический период развития науки A change of educational paradigms in the classical period of science |
Authors: | Книш, Інна Василівна Кныш, Инна Васильевна Knysh, Inna Vasylevna |
Keywords: | класична освіта суб’єкт – суб’єкт «Учитель (Викладач)» классическое образование субъект - субъект «Учитель (Преподаватель)» classical education subject - subject «Teacher (Bachelor)» |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Научный мир |
Citation: | Книш І. В. Зміна освітніх парадигм у класичний період розвитку науки [Електронний ресурс] / І. В. Книш // Научные труды SWorld. - Иваново : Научный мир, 2016. - Вып. 45. - Т. 4. - С. 68-72. - Режим доступу: http://www.sworld.education/ntsw/416-4.pdf; http://journals.indexcopernicus.com/Modern+scientific+research+and+their+practical+application+SWorldJournal,p1920,3.html - Заголовок з екрану. |
Abstract: | У статті доведено, що впродовж XVII ‒ ХІХ ст. Україна стала державою Другої Хвилі. При цьому докласична освітньо-виховна парадигма, яка існувала до XVII ст., вже не задовольняла новочасні потреби та мала поступитися місцем класичній, в якій виокремились чотири освітні напрямки: латинофільський; візантійсько-російський; слов’яно-греко-латинський та старообрядницький. Зазначено, що подальший розвиток держави, суспільства і церкви в Україні призвів до того, що традиційний погляд на освіту, (характерний для держав Першої Хвилі), вже не задовольняв потребам Нового часу (держав Другої Хвилі), але організація освіти за російським (грекофільським) зразком упродовж тривалого часу утримувала Україну на перехідній стадії.В статье доказано, что на протяжении XVII - XIX вв. Украина стала государством Второй Волны. При этом к классической образовательно-воспитательная парадигма, которая существовала до XVII в., Уже не удовлетворяла новочасни потребности и имела уступить место классической, в которой выделились четыре образовательные направления: латинофильський; византийско-русский; славяно-греко-латинский и старообрядческий. Отмечено, что дальнейшее развитие государства, общества и церкви в Украине привел к тому, что традиционный взгляд на образование, (характерный для государств Первой Волны), уже не удовлетворял потребностям Нового времени (государств Второй волны), но организация образования по российскому (грекофильской) образцом на протяжении длительного времени удерживала Украину в переходной стадии. |
Description: | The article proves that Ukraine was the state of the Second Wave in the period from the XVII to the XIX century. The pre-classical educational paradigm that existed before the XVII century no longer met the needs of industrialization and had to give place to classic one that distinguished in four educational direction: Latin style; Byzantine-Russian; Slavic-Greek-Latin and Old Believers-dogmatic. It is proved that the further development of the state, the church and society in Ukraine led to the old, traditional view (characteristic for the states of the First Wave) at education did not satisfy the needs of modern times (states of the Second Wave), but the give of the preference of education in Russia (Greek style) model for a long time kept Ukraine at the stage of the transition period. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4586 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Книш І. В. Зміна освітніх парадигм.pdf | 334,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.