Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4592
Title: Соціальна відповідальність маркетингу як чинник сталого розвитку
Other Titles: Социальная ответственность маркетинга как фактор устойчивого развития
Social responsibility of marketing as a factor of sustainable development
Authors: Макаренко, Наталія Олексіївна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Keywords: сталий розвиток
маркетинг
соціальна відповідальність
агрологистика
аграрное предприятие
инструментарий логистики
sustainability
marketing
social responsibility
Issue Date: 2017
Publisher: ДонНУЕТ
Citation: Макаренко Н. О. Соціальна відповідальність маркетингу як чинник сталого розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко // Актуальні проблеми сучасного економіко-гуманітарного дискурсу в Україні : матеріали I Міжнар. наук.-практ. Інтернет - конференції, (м. Кривий Ріг, 28 квітня 2017 р.). - Кривий ріг : ДонНУЕТ, 2017. - С. 241-244.
Abstract: У тезах визначено, що соціально відповідальний маркетинг є принципом маркетингу, відповідно до якого компанія повинна приймати рішення в сфері маркетингу з урахуванням бажання споживачів, вимог компанії, довгострокових інтересів споживачів і довгострокових інтересів суспільства в цілому. Встановлено, що мета соціального маркетингу у сфері підприємництва повинна виражатись не лише в максимізації прибутку компанії, а й у максимізації якості життя, що відповідає концепції сталого розвитку економіки та соціально-орієнтованого управління. В тезисах определено, что социально ответственный маркетинг является принципом маркетинга, согласно которому компания должна принимать решения в области маркетинга с учетом желания потребителей, требований компании, долгосрочных интересов потребителей и долгосрочных интересов общества в целом. Установлено, что цель социального маркетинга в сфере предпринимательства должна выражаться не только в максимизации прибыли компании, но и в максимизации качества жизни, соответствует концепции устойчивого развития экономики и социально-ориентированного управления.
Description: In theses determined that socially responsible marketing is a marketing principle according to which the company must make decisions based marketing consumer desires and requirements of the company, long-term interests of consumers and long-term interests of society as a whole. It is established that the goal of social marketing in business should be expressed not only in maximizing profits, but also to maximize the quality of life consistent with the concept of sustainable economic development and social-oriented management.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4592
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.