Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.date.accessioned2017-05-19T11:25:14Z-
dc.date.available2017-05-19T11:25:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМакаренко Н. О. Специфіка маркетингових технологій в сфері товарного обігу малого бізнесу [Електронний ресурс ] / Н. О. Макаренко // Національні особливості та світові тенденції соціально-економічного розвитку країни : матеріали Міжнар. наук.- практ. конф., (м. Дніпро, 18-19 листопада 2016 р.). - Дніпро : НО «Перспектива», 2016. - Ч. 1. - С. 53-56.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4593-
dc.descriptionIn theses determined that the product policy of small businesses aimed to determine whether the technical and economic performance and quality of goods needs and requirements of customers and competitive analysis. Despite the planned concrete models of technology marketing, they are uncontested and as changes area of circulation of small business development and testing of new forms of behaviours in the market can be flexibly adapted to changing conditions, supplemented with new methods and components in order to improve structure, capacity, performance and dynamics of the sector.uk_UK
dc.description.abstractУ тезах визначено, що товарна політика підприємств малого бізнесу направлена на визначення відповідності техніко-економічних показників і якості товарів запитам і вимогам покупців, а також аналіз конкурентоспроможності. Незважаючи на конкретність запланованих в моделях технологій маркетингу, вони не є безальтернативними і в міру змін в сфері обігу малого бізнесу, формування та апробації нових форм поведінки на ринку можуть бути гнучко адаптовані до мінливих умовам, доповнені новими методами і компонентами з тим, щоб поліпшити структуру, потенціал, результативність та динаміку розвитку цього сектора. В тезисах определено, что товарная политика предприятий малого бизнеса направлена на определение соответствия технико-экономических показателей и качества товаров запросам и требованиям покупателей, а также анализ конкурентоспособности. Несмотря на конкретность запланированных в моделях технологий маркетинга, они не являются безальтернативными и в меру изменений в сфере обращения малого бизнеса, формирования и апробации новых форм поведения на рынке могут быть гибко адаптированы к меняющимся условиям, дополнены новыми методами и компонентами с тем, чтобы улучшить структуру, потенциал, результативность и динамику развития этого сектора.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherНО «Перспектива»uk_UK
dc.subjectтоварний обігuk_UK
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UK
dc.subjectсфера малого бізнесуuk_UK
dc.subjectтоварооборотuk_UK
dc.subjectмаркетинговые технологииuk_UK
dc.subjectсфера малого бизнесаuk_UK
dc.subjectcommodity circulationuk_UK
dc.subjecttechnology of marketinguk_UK
dc.subjectsmall businessuk_UK
dc.titleСпецифіка маркетингових технологій в сфері товарного обігу малого бізнесуuk_UK
dc.title.alternativeСпецифика маркетинговых технологий в сфере товарного обращения малого бизнесаuk_UK
dc.title.alternativeSpecifics of marketing technologies in the field of commodity circulation of small businessuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко Н. О. Специфіка маркетингових технологій.pdf164,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.