Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4593
Title: Специфіка маркетингових технологій в сфері товарного обігу малого бізнесу
Other Titles: Специфика маркетинговых технологий в сфере товарного обращения малого бизнеса
Specifics of marketing technologies in the field of commodity circulation of small business
Authors: Макаренко, Наталія Олексіївна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Keywords: товарний обіг
маркетингові технології
сфера малого бізнесу
товарооборот
маркетинговые технологии
сфера малого бизнеса
commodity circulation
technology of marketing
small business
Issue Date: 2016
Publisher: НО «Перспектива»
Citation: Макаренко Н. О. Специфіка маркетингових технологій в сфері товарного обігу малого бізнесу [Електронний ресурс ] / Н. О. Макаренко // Національні особливості та світові тенденції соціально-економічного розвитку країни : матеріали Міжнар. наук.- практ. конф., (м. Дніпро, 18-19 листопада 2016 р.). - Дніпро : НО «Перспектива», 2016. - Ч. 1. - С. 53-56.
Abstract: У тезах визначено, що товарна політика підприємств малого бізнесу направлена на визначення відповідності техніко-економічних показників і якості товарів запитам і вимогам покупців, а також аналіз конкурентоспроможності. Незважаючи на конкретність запланованих в моделях технологій маркетингу, вони не є безальтернативними і в міру змін в сфері обігу малого бізнесу, формування та апробації нових форм поведінки на ринку можуть бути гнучко адаптовані до мінливих умовам, доповнені новими методами і компонентами з тим, щоб поліпшити структуру, потенціал, результативність та динаміку розвитку цього сектора. В тезисах определено, что товарная политика предприятий малого бизнеса направлена на определение соответствия технико-экономических показателей и качества товаров запросам и требованиям покупателей, а также анализ конкурентоспособности. Несмотря на конкретность запланированных в моделях технологий маркетинга, они не являются безальтернативными и в меру изменений в сфере обращения малого бизнеса, формирования и апробации новых форм поведения на рынке могут быть гибко адаптированы к меняющимся условиям, дополнены новыми методами и компонентами с тем, чтобы улучшить структуру, потенциал, результативность и динамику развития этого сектора.
Description: In theses determined that the product policy of small businesses aimed to determine whether the technical and economic performance and quality of goods needs and requirements of customers and competitive analysis. Despite the planned concrete models of technology marketing, they are uncontested and as changes area of circulation of small business development and testing of new forms of behaviours in the market can be flexibly adapted to changing conditions, supplemented with new methods and components in order to improve structure, capacity, performance and dynamics of the sector.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4593
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.