Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4602
Назва: | Кафедра іноземних мов як ефективний провідник процесу забезпечення якості освіти на інституційному рівні |
Інші назви: | Кафедра иностранных языков как эффективный проводник процесса обеспечения качества на институционном уровне Department of Foreign Languages as an efficient guide of the quality assurance process at the institutional level |
Автори: | Білокопитов, В. І. Кобжев, О. М. Белокопытов, В. И. Кобжев, А. Н. Bilokopytov, V. I. Kobzhev, O. M. |
Ключові слова: | кафедра іноземних мов вища освіта забезпечення якості вищої освіти кафедра иностранных языков высшее образование обеспечение качества высшего образования Department of Foreign Languages higher education quality assurance |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Science and education LTD |
Бібліографічний опис: | Білокопитов В. І. Кафедра іноземних мов як ефективний провідник процесу забезпечення якості освіти на інституційному рівні [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов, О. М. Кобжев // Materials of the XII International scientific and practical сonference, Cutting-edge science - 2016,(Sheffield, 2016). - Sheffield : Science and education LTD, 2016. - Volume 5. Pedagogical science. - С. 55-60. |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі становлення процесу забезпечення якості вищої освіти одним з найважливіших кроків є надання ширшої автономії вищим навчальним закладам. Навчання іноземній мові і раніше було необхідним, а зараз стає невід’ємною складовою процесу формування сучасного конкурентоспроможного фахівця. Нові зміни в суспільстві та нові вимоги суспільства потребують нових, ефективніших форм навчання. Пошук ефективних форм і методів роботи зі студентами та періодичний перегляд змісту навчальних програм є одним з пріоритетних напрямів роботи на інституційному рівні, а саме на кафедрі іноземних мов. Інтенсивні курси вивчення іноземної мови – це те, що треба для вирішення цієї проблеми на сучасному етапі. Необхідна передумова успішного виконання програм інтенсивного вивчення іноземної мови – не тільки знання психологічних особливостей кожного слухача групи, а й ступеня організації всієї групи. На современном этапе становления процесса обеспечения качества высшего образования одним из важнейших шагов является предоставление широкой автономии высшим учебным заведениям. Обучение иностранному языку и раньше было необходимым, а сейчас становится неотъемлемой составляющей процесса формирования современного конкурентоспособного специалиста. Новые изменения в обществе и новые требования общества предусматривают новые, более эффективные формы обучения. Поиск эффективных форм и методов работы со студентами и периодический пересмотр содержания учебных программ является одним из приоритетных направлений работы на институциональном уровне, а именно на кафедре иностранных языков. Интенсивные курсы изучения иностранного языка - это то, что надо для решения этой проблемы на современном этапе. Необходимая предпосылка успешного выполнения программ интенсивного изучения иностранного языка – не только знания психологических особенностей каждого слушателя группы, но и степени организации всей группы. |
Опис: | At the present stage of the higher education quality assurance process one of the most important steps is to give broad autonomy to higher education institutions. Learning a foreign language was necessary before, and now it becomes an integral part of the modern competitive specialist formation. New developments in society and new demands of society provide new, more effective form of training. The search for effective forms and methods of work with students and periodic review of the educational programs content is one of the priorities at the institutional level, namely, the department of foreign languages. Intensive study of a foreign language - is what we need to solve this problem at the present stage. The necessary prerequisite for the successful implementation of intensive foreign language study - not only knowledge of the psychological characteristics of each group of students, but also the degree of the group organization. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4602 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білокопитов В. І. Кафедра іноземних мов.pdf | 158,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.