Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4620
Назва: Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін
Інші назви: Педагогические условия формирования социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе изучения гуманитарных дисциплин
Pedagogical conditions for forming future agrarians’ sociocultural competence in the process of humanitarian disciplines study
Автори: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: соціокультурна компетентність
майбутні аграрії
професійна спрямованість
социокультурная компетентность
будущие аграрии
профессиональная направленность
sociocultural competence
future agrarians
professional orientation
Дата публікації: 2016
Видавництво: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Фоменко Т. М. Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. - № 7 (61). - C.174-184.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено ґрунтовний аналіз педагогічної умови ефективності формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв. Визначено особливості стимулювання професійної спрямованості майбутніх аграріїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. В статье проведен основательный анализ педагогического условия эффективности формирования социокультурной компетентности будущих аграриев. Охарактеризованы особенности стимулирования профессиональной направленности будущих аграриев в процессе изучения гуманитарных дисциплин.
Опис: The research deals with the analysis of the ways of stimulation future agrarians’ professional orientation in the process of forming their sociocultural competence. It is underlined that motivation of educational activity is realized by application students’ internal reasons based on their professional interests and needs in sociocultural information. The features of stimulating future agrarians’ professional orientation in the process of humanitarian disciplines study are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4620
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.