Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4621
Title: Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення іноземних мов
Other Titles: Формирование социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе изучения иностранных языков
Forming future agrarians’ sociocultural competence in the process of studying foreign languages
Authors: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Keywords: соціокультурна компетентність
майбутні аграрії
іноземна мова
социокультурная компетентность
будущие аграрии
иностранный язык
sociocultural competence
future agrarians
foreign language
Issue Date: 2016
Publisher: НЮУ ім. Ярослава Мудрого
Citation: Фоменко Т. М. Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Іноземні мови у вищій освіті : лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали ІІІ Всеукр. наук.- практ. конф.,(м. Харків, 15 листопада 2016 р.). - Харків : НЮУ ім. Ярослава Мудрого, 2016. - С. 275-280.
Abstract: В роботі проаналізовано зміст дисциплін «Англійська мова», «Англійська мова (за професійним спрямуванням)», які викладаються в аграрних ВНЗ, щодо можливостей формування соціокультурної компетентності. Виокремлено прийоми мотивації, організації та стимулювання навчально-пізнавальної діяльності майбутніх аграріїв у процесі вивчення іноземної мови для формування соціокультурної компетентності. В работе проанализировано содержание дисциплин «Английский язык», «Английский язык (профессиональной направленности)», преподаваемых в аграрных вузах, для формирования социокультурной компетентности. Выделены приемы мотивации, организации и стимулирования учебно-познавательной деятельности будущих аграриев в процессе изучения иностранного языка при формировании социокультурной компетентности.
Description: This paper analyzes the content of the subjects "English", "English (for professional purposes)", taught at higher agricultural educational establishments, to have potencial for forming sociocultural competence. The main strategies for motivation, organization and stimulation of future agrarians' learning activity in the process of studying foreign language for forming sociocultural competence are highlighted as well.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4621
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.