Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4622
Title: Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання кейс-методу
Other Titles: Формирование социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе использования кейс-метода
Forming future agrarians’ sociocultural competence in the process of using case-method
Authors: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Keywords: соціокультурна компетентність
майбутні аграрії
кейс-метод
социокультурная компетентность
будущие аграрии
кейс-метод
sociocultural competence
future agrarians
case-method
Issue Date: 2016
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Фоменко Т. М. Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання кейс-методу [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф., ( м. Суми, 8 грудня 2016 р.). - Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. - У 3 ч. - Ч. 2. - С. 83-86.
Abstract: В роботі охарактеризовані дидактичні можливості кейс-методу для формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв при вивченні гуманітарних дисциплін. В результаті дослідження встановлено, що використання кейс-методу сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищенню мотивації до оволодіння соціокультурної інформацією, розвитку особистісних і професійних якостей. В работе охарактеризованы дидактические возможности кейс-метода для формирования социокультурной компетентности будущих аграриев при изучении гуманитарных дисциплин. В результате исследования установлено, что использование кейс-метода способствует активизации познавательной деятельности студентов, повышению мотивации к овладению социокультурной информацией, развитию личностных и профессиональных качеств.
Description: The research deals with defining the role of case-method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence during humanitarian disciplines study. At the end of our research we came to the conclusion that the use of case-method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence promotes the activation of students' cognitive activity, the increase of motivation to master socio-cultural information, the development of personal and professional qualities.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4622
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фоменко Т.М. Формування.PDF345,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.