Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4622
Title: | Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання кейс-методу |
Other Titles: | Формирование социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе использования кейс-метода Forming future agrarians’ sociocultural competence in the process of using case-method |
Authors: | Фоменко, Тетяна Миколаївна Фоменко, Татьяна Николаевна Fomenko, Tetiana Mykolaivna |
Keywords: | соціокультурна компетентність майбутні аграрії кейс-метод социокультурная компетентность будущие аграрии кейс-метод sociocultural competence future agrarians case-method |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ФОП Цьома С. П. |
Citation: | Фоменко Т. М. Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання кейс-методу [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф., ( м. Суми, 8 грудня 2016 р.). - Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. - У 3 ч. - Ч. 2. - С. 83-86. |
Abstract: | В роботі охарактеризовані дидактичні можливості кейс-методу для формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв при вивченні гуманітарних дисциплін. В результаті дослідження встановлено, що використання кейс-методу сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищенню мотивації до оволодіння соціокультурної інформацією, розвитку особистісних і професійних якостей. В работе охарактеризованы дидактические возможности кейс-метода для формирования социокультурной компетентности будущих аграриев при изучении гуманитарных дисциплин. В результате исследования установлено, что использование кейс-метода способствует активизации познавательной деятельности студентов, повышению мотивации к овладению социокультурной информацией, развитию личностных и профессиональных качеств. |
Description: | The research deals with defining the role of case-method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence during humanitarian disciplines study. At the end of our research we came to the conclusion that the use of case-method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence promotes the activation of students' cognitive activity, the increase of motivation to master socio-cultural information, the development of personal and professional qualities. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4622 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фоменко Т.М. Формування.PDF | 345,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.