Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4656
Title: Визначення маркетингових цілей і формування маркетингових стратегій
Other Titles: Определение маркетинговых целей и формирование маркетинговых стратегий
Defining marketing objectives and marketing strategy formation
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Кутковий, Максим Васильович
Муштай, Валентина Анатолиевна
Кутковой, Максим Васильевич
Mushtai, Valentina
Kutkovyi, Maxim
Keywords: стратегічне планування
місія підприємства
тактичні цілі
стратегическое планирование
миссия предприятия
тактические цели
strategic planning
enterprise mission
tactical objectives and strategic goals
Issue Date: 2016
Publisher: СНАУ
Citation: Муштай В. А. Визначення маркетингових цілей і формування маркетингових стратегій [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, М. В. Кутковий // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й междунар. науч. конф., (г. Сумы, 12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч.2. - С.151 -152.
Abstract: Маркетингова стратегія є планом досягнення маркетингових цілей і передбачає: сегментацію ринка; вибір цільових ринків; позиціювання товару на ринку; визначення конкурентів та конкурентних переваг.Маркетинговая стратегия является планом достижения маркетинговых целей и предусматривает: сегментацию рынка; выбор целевых ринков; позиционирование товара на рынке; определение конкурентов и конкурентных преимуществ.
Description: Marketing strategy is a plan for achieving marketing goals and includes: market segmentation; Target markets; positioning in the market; definition competitors and competitive advantage.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4656
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В. А. Визначення маркетингових цілей.pdf133,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.