Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4666
Назва: Маркетингова орієнтація підприємств сфери послуг
Інші назви: Маркетинговая ориентация предприятий сферы услуг
The marketing orientation service industries
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Ткаченко, Олександр Юрійович
Муштай, Валентина Анатолиевна
Ткаченко, Александр Юрьевич
Mushtai, Valentina
Tkachenko, Alexander
Ключові слова: маркетинг
послуга
попит
маркетинг
услуга
спрос
marketing
service
demand
Дата публікації: 2016
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Маркетингова орієнтація підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, О. Ю. Ткаченко // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й междунар. науч. конф., (г. Сумы, 12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С.153-154.
Короткий огляд (реферат): Всі бізнес-процеси, трудові та матеріальні ресурси мають бути організовані таким чином, щоб пропонувати на ринку ті послуги, які бажають отримувати споживачі, і робити це краще за конкурентів. Все бизнес – операции, трудовые и материальные ресурсы должны быть организованы таким образом, чтобы предлагать на рынке те услуги, которые хотят получать потребители, и делать это лучше, чем конкуренты.
Опис: All business processes, human and material resources should be orhanizovani so as to provide those services in the market who want to make consumers and robyty it better than the competition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4666
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В.А. Маркетингова орієнтація .pdf142,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.