Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4666
Title: Маркетингова орієнтація підприємств сфери послуг
Other Titles: Маркетинговая ориентация предприятий сферы услуг
The marketing orientation service industries
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Ткаченко, Олександр Юрійович
Муштай, Валентина Анатолиевна
Ткаченко, Александр Юрьевич
Mushtai, Valentina
Tkachenko, Alexander
Keywords: маркетинг
послуга
попит
маркетинг
услуга
спрос
marketing
service
demand
Issue Date: 2016
Publisher: СНАУ
Citation: Муштай В. А. Маркетингова орієнтація підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, О. Ю. Ткаченко // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й междунар. науч. конф., (г. Сумы, 12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С.153-154.
Abstract: Всі бізнес-процеси, трудові та матеріальні ресурси мають бути організовані таким чином, щоб пропонувати на ринку ті послуги, які бажають отримувати споживачі, і робити це краще за конкурентів. Все бизнес – операции, трудовые и материальные ресурсы должны быть организованы таким образом, чтобы предлагать на рынке те услуги, которые хотят получать потребители, и делать это лучше, чем конкуренты.
Description: All business processes, human and material resources should be orhanizovani so as to provide those services in the market who want to make consumers and robyty it better than the competition.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4666
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В.А. Маркетингова орієнтація .pdf142,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.