Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4682
Title: Стратегічна орієнтація маркетингу в банківській сфері
Other Titles: Стратегическая ориентация маркетинга в банковской сфере
Strategic marketing focus in banking
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Малиш, Інна Миколаївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Малыш, Инна Николаевна
Mushtai, Valentina
Malysh, Inna
Keywords: банківська система
маркетинг в банках
ринок банківських послуг
банковская система
маркетинг в банках
рынок банковских услуг
banking
marketing in banks
market banking
Issue Date: 2016
Publisher: СНАУ
Citation: Муштай В. А. Стратегічна орієнтація маркетингу в банківській сфері стратегій [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, І. М. Малиш // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й междунар. науч. конф., (г. Сумы,12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч.2. - С.152-153.
Abstract: За умов, коли банківські продукти та послуги характеризуються високим рівнем диференціації, а їх споживачі формують певні ринкові сегменти, одним із провідних факторів успіху банківських установ є реалізація стратегії банківського маркетингу. В условиях когда банковские продукты и услуги характеризуются высоким уровнем дифференциации, а их потребители формируют определенные рыночные сегменты, одним из ведущих факторов успеха банковских организаций является реализация стратегии банковского маркетинга.
Description: Іn a situation where bank products and services are characterized by a high level of differentiation and their customers form certain market segments, one of the key success factors for banks is the realization of bank marketing strategy.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4682
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В. А. Стратегічна орієнтація маркетингу.pdf133,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.